CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer

Go down 
+3
Åge P
Jan Ole
Ludo
7 posters
AvInnlegg
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeLør 11 Aug 2012 - 10:36

Finnes det en Cabby som har denne innredningen? Altså fast dobbeltseng samt to faste køyer. I tillegg må den ha egen dusj...
Vogna jeg har idag har det oppsettet, men rundsitteren er i midten av vogna og der er det ganske så trangt.
Ønsker meg en tilsvarende vogn, men med sittegruppe foran eller bak istedet og fast plass til alle fire samt mulighet for dusje...
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeLør 11 Aug 2012 - 10:56

Og det må være Cabby? Det er jo en som ligner veldig da med disse kriteriene, Dethlefs 720 SK ler

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeLør 11 Aug 2012 - 11:00

Hehehehe, japp! Sant det, men har 720'n mulighet for bad på tvers bak? Bare en tanke jeg har... Kanskje jeg skulle bytte tråd Smile

Grunnen til at jeg spør om Cabby er fordi jeg har vokst opp i en Smile Det MÅ ikke være Cabby!
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeLør 11 Aug 2012 - 12:18

Har ikke sett Cabby med baderom på tvers bak som har både dobbelseng og køyseng.
Men er mange modeller med dobbelseng, køyseng og vanlig baderom med dusj.

700 og 740 M2C
620, 650 ,740 og 800 F2C
og 800 F3F

800 FTM har baderom på tvers bak, dobbelseng og en dinette. Mulig at det går ann å bestille den med køyseng istedet for dinetten.
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeLør 11 Aug 2012 - 15:55

JA dette finnes.Når vi skulle kjøpe ny vogn i fjor stod det mellom en Cabby 800 og en Adria 734 uk.
Grunnen til at vi valgte Adrian er at da fikk vi barne rommet bak i vognen og Cabby har den i midten av vogna..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeLør 11 Aug 2012 - 16:32

Ludo skrev:
Hehehehe, japp! Sant det, men har 720'n mulighet for bad på tvers bak? Bare en tanke jeg har... Kanskje jeg skulle bytte tråd Smile

Grunnen til at jeg spør om Cabby er fordi jeg har vokst opp i en Smile Det MÅ ikke være Cabby!

Du kan ikke få badet på tvers bak på 720 (730 i dag) men det er ganske bra selv om det er plassert fremme på høyre side også. Dusjen er det ikke noe å si på.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
morten e
CARAVANER
CARAVANER
morten e


Male
Antall Innlegg : 85
Age : 50
Localisation : Eidsvoll
Registration date : 06.09.2010

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeLør 11 Aug 2012 - 22:29

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer 800FTM2C-husvagn-2012
Til Toppen Go down
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012 - 10:13

Se her ja, nå likner det noe... hvilken modell er det?
Til Toppen Go down
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012 - 18:44

Tror jeg fortsetter i Dethleffstråden - 740TK ser jo meget interessant ut!
Til Toppen Go down
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 10:44

Hvilke Cabbymodeller under 600cm har køyer? 5-6 sengeplasser
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 13:31

tror kanskje en slik som denne blir i nærheten av 5-6 sengeplasser og rundt 6 meter.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 14:59

Johnny skrev:
tror kanskje en slik som denne blir i nærheten av 5-6 sengeplasser og rundt 6 meter.
Ikke så dum den, men litt for tung dessverre.

Jeg var å kikka på Burstner Averso plus 510TK igjen i dag, og jeg må si at det er favoritten av aktuelle vogner. Har vurdert ny, men en havner fort opp mot 225000 for leveringsklar vogn, og det er langt over vårt budskjett. Det ligger en brukt ut med mindre utstyr ute til 175000, og da nærmer vi oss.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 15:55

Prøv med et bud på 150.000. Får du ikke respons så gi det en gyldighet på noen dager.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 16:05

Johnny skrev:
Prøv med et bud på 150.000. Får du ikke respons så gi det en gyldighet på noen dager.
Hehe, ja det er fristende. Det ligger en god del 2011, og 2012 modeller ute nå og prisen varierer mellom 150000 og 198000. Ser også at E18 caravan hadde en 2011 modell til 139000, http://www.buy24.no/bil/campingvogn-bobil/b%C3%BCrstner-averso-plus-510-tk_938932/ så det ser ut som prisene variere mye. Nå er noen med gulvvarme og dysj og noen uten ser jeg, men ellers er det mye samme vognene. Jeg vil tro det er fullt mulig å få denne typen vogn til 150000 og under nå i høst.

Jeg får ta diskusjonen med fruen. Hun er langt mer tilbakeholden når det kommer til penger dessverre, hehe.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 16:46

Nesten alltid slik med fruene. Viktig å ha gode argumenter klar for en slik diskusjon. Og tenk på alle de flotte muligheten ei vogn gir helle familien for en relativ lav sum.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 16:50

Johnny skrev:
Nesten alltid slik med fruene. Viktig å ha gode argumenter klar for en slik diskusjon. Og tenk på alle de flotte muligheten ei vogn gir helle familien for en relativ lav sum.
Hehe, ja dessverre. Denne vogna er idiell for oss som har små unger og ikke vil dra for stort. Jeg får tenke litt på hvordan jeg skal legge det frem:D 
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 17:12

Ja tenk på den gleden det hadde vært for spesielt de små men også for mor og far på tur i eget rullende feriehjem.
Og om noen år er de små blitt voksne og sjansen er borte for slike hyggelige stunder.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitimeFre 16 Aug 2013 - 17:40

Johnny skrev:
Ja tenk på den gleden det hadde vært for spesielt de små men også for mor og far på tur i eget rullende feriehjem.
Og om noen år er de små blitt voksne og sjansen er borte for slike hyggelige stunder.
Ja det er sant. Jentene er 2 og 4 år og det er nå vi kan kjøre hvor vi vil. Om ti år så her det neppe like enkelt Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Empty
PosteTema: Re: Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer   Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Cabby og soveplasser / dobbeltseng + 2x køyer
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bygge om dobbeltseng
» Fra 2 til 3 køyer
» Cabby 440
» Cabby 680+ LT
» Cabby 2010

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: CABBY-
Gå Til: