Antall Innlegg : 5 Age : 42 Localisation : hordaland Registration date : 13.08.2012
Tema: hviken type skruer. Man 24 Sep 2012 - 13:20
heisann.har en 91 mod hobby 610..skal ha av alu listene over vinduet foran og bak,for å få ny terostat masse.er det noen som vet hvilken skruer jeg trenger for å bytte ut det gamle.mål eller evnt artikkel nr. mvh jorgen o
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8916 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
Tema: Re: hviken type skruer. Man 24 Sep 2012 - 14:53
Husker ikke helt størrelsen men ta med en av de gamle skruene og gå innom en jernvarehandler. Der har de mye å velge i. Bruk rustfrie skruer når du først har sjansen. Disse jernskruene som ble brukt dengang har en tendens til å ruste med påfølgende lekkasje. Måtte gjøre det samme på en 610 vi hadde for noen år siden. Ta gjerne av disse håndtakene i hjørnene og legg noe ny tetningsmasse der. Kan fort bli litt lekkasje der også.
jorgeno
Antall Innlegg : 5 Age : 42 Localisation : hordaland Registration date : 13.08.2012
Tema: Re: hviken type skruer. Man 24 Sep 2012 - 15:18
det e derfor eg lurte på om noen husker..sitter i havet no,og reiser rett inn i vognen når eg kjem heim.håndtakene er tatt,bare og passe på de eldre vognene