CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sunligth

Go down 
2 posters
AvInnlegg
aage




Antall Innlegg : 5
Registration date : 08.12.2007

Sunligth Empty
PosteTema: Sunligth   Sunligth Icon_minitimeTor 13 Des 2012 - 21:09

Very Happy Ble interesert da jeg så SUNLIGTH blandt alle de andre bobil merkene.Åpnet spent siden men den var helt blank.Gikk inn på en av de andre sidene her var det foskjelige spørsmål av alle karakterer.Tenkte da, her må jeg skrive noe , kansje det kommer spørsmål om hvor man får tak i foskjellige ting til bilen siden. Har hatt bilen i ett og et halvt år.Har vert i Spania i fjord har vert på vintercamp, på bevverøya.Den er på Ford transit chassi og har register kjede.Bilen er på 3500kg med plass til 4 og en lastekapasitet på 900 kg.Motor på 130 hk med 360 nm dreiemoment.bilen går som ei klokke ingenting som skramler.Har montert Solselleanlegg.Og Dometic B Very Happy 2200 aercondisjon.Den gir en varme på1200 w , denne står på nå om dagen. Driver og klargjør bilen for 3 mnd tur til Porugal og Spania.Som dere sjønner så er jeg veldig fornøyd med bilen. Very Happy
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Sunligth Empty
PosteTema: Re: Sunligth   Sunligth Icon_minitimeLør 15 Des 2012 - 14:07

Hei aage
Sunligth var vel såpe en gang i verden Laughing men det er vel også en "billig"bil som Dethleffs produserer eller er det ikke?har pratet med flere som har dette merket og er storfornøyd,det er jo det viktige at den som har/bruker er fornøyd.
Til Toppen Go down
aage




Antall Innlegg : 5
Registration date : 08.12.2007

Sunligth Empty
PosteTema: Re: Sunligth   Sunligth Icon_minitimeSøn 16 Des 2012 - 17:26

Det er jeg enig med deg i,det viktigste er og vere fornøyd med det en har.Det er et billig merke fra Detlef og Hymer.Ikke rart at folk er fornøyde med bilene.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sunligth Empty
PosteTema: Re: Sunligth   Sunligth Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sunligth
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: SUNLIGHT-
Gå Til: