CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Ferskingen72
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 28
Registration date : 18.01.2013

|Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Empty
PosteTema: |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?   |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Icon_minitimeLør 19 Jan 2013 - 20:43

Hei,

Har netopp kjøpt min første campingvogn. På denne er det en riks- tv. antenne på taket.

Vil jeg klare å ta inn NRK, TV2 etc med denne når jeg er i Sverige? (f.eks Strømstad- området... )

Eller bør jeg heller satse på en parabol? I tilfelle blir det kanskje å ta med seg en parabol i bilen og montere den opp på en eller annen måte når vi camper...

Håper på noen innspill rundt dette :-)
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3364
Registration date : 19.01.2012

|Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Empty
PosteTema: Re: |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?   |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Icon_minitimeLør 19 Jan 2013 - 20:55

Rikstv = ja.


Sist endret av janp den Fre 14 Jun 2013 - 21:42, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ferskingen72
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 28
Registration date : 18.01.2013

|Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Empty
PosteTema: Re: |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?   |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013 - 19:23

Takk for svar, da prøver jeg det Smile
Til Toppen Go down
Lmc
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 118
Localisation : Hovdebygda, Ørsta
Registration date : 19.01.2011

|Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Empty
PosteTema: Re: |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?   |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013 - 22:30

Men du skal vel ikkje langt frå Strømstad før du ikkje kan ta inn norske kanalar. Vi brukar ein miniparabol og det funkar fint. Har enno ikkje gått glipp av fotballaget mitt når eg er på ferie i sverige,
Til Toppen Go down
Ferskingen72
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 28
Registration date : 18.01.2013

|Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Empty
PosteTema: Re: |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?   |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013 - 22:36

Hei Lmc, hvor stor er denne parabolen i diameter?
Til Toppen Go down
trivesivogn
CARAVANER
CARAVANER
trivesivogn


Male
Antall Innlegg : 148
Localisation : Spydeberg
Registration date : 29.11.2010

|Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Empty
PosteTema: Re: |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?   |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Icon_minitimeMan 21 Jan 2013 - 8:44

Halden-senderen er "dårlig" og veldig var for skygge. Mange steder i Østfold som også sliter med å få inn signaler fra den. Mulig den ligger litt for lavt, men jeg har hørt om fler som har kjøpt seg parabol rett på andre siden av grensa da signalene blir for dårlige. Foreldrene mine har hytte i Aremark - relativt dårlige signaler på de norske kanalene, men til gjengjeld mye bedre på de svenske. De har prøvd fler typer antenner, og ligger høyt i terrenget.
Til Toppen Go down
Sponsored content





|Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Empty
PosteTema: Re: |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?   |Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
|Hvordan ta inn norske tv- kanaler i Sverige..?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Må vogner "bygges om" for å tilfredstille norske krav?
» Hvordan er det å ta en pause over natta langs norske veier?
» Langs Norske veier må jo bare denne hete!
» Caravanforhandlere i Sverige
» Campingplasser i Sverige

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: