| Fergepriser til Danmark | |
|
+10salto maya Jan Ole Dethleffs Rashid Redneck ulven quattro1 Åge P Nøfle 14 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
salto
Antall Innlegg : 15 Registration date : 15.07.2012
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Ons 8 Jan 2014 - 14:33 | |
| - hobby 650 kfu skrev:
- DFDS Seaways har dette tilbudet Gratis å ta med vogn Tirsdager og Onsdager :)LAup å kaup :)Det skal jeg.
Jeg var inne å så på det og bledde meg frem til slutten av juni og tilbudet sto fremdeles, og det er jo helt fantastisk. Har DFDS har tilbudet lenge? Jeg håper tilbudet er varig. | |
|
| |
hobby 650 kfu CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 286 Age : 47 Localisation : Hallingdal Registration date : 17.03.2012
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Ons 8 Jan 2014 - 14:57 | |
| | |
|
| |
quattro1 HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1138 Localisation : Hordaland Registration date : 08.12.2011
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Søn 26 Jan 2014 - 19:59 | |
| Sjekket priser med Fjord line, men når det koster det doble av Oslo - Kiel så er det håpløst. Prøvde å argumentere, men det var ikke nevneverdig med forståelse å hente nei. Understreket at de hadde dobbel pris i forhold til Oslo-Kiel for bil med vogn, men det var visstnok helt uinteressant. Temmelig arrogant, spør du meg. Vet ikke hvem som kjøper billett til disse prisene, men det gjør i alle fall ikke jeg. Fjord line er bare å gi opp. Og det er med disse folkene NCC har rabattavtale - festlig! Hvorfor oppretter ikke NCC avtale med Color line?? | |
|
| |
Mr.Vikebø CARAVANER
Antall Innlegg : 131 Age : 42 Localisation : Meland(Nordhordland) Registration date : 14.08.2011
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Søn 26 Jan 2014 - 21:31 | |
| - quattro1 skrev:
- Sjekket priser med Fjord line, men når det koster det doble av Oslo - Kiel så er det håpløst. Prøvde å argumentere, men det var ikke nevneverdig med forståelse å hente nei. Understreket at de hadde dobbel pris i forhold til Oslo-Kiel for bil med vogn, men det var visstnok helt uinteressant. Temmelig arrogant, spør du meg. Vet ikke hvem som kjøper billett til disse prisene, men det gjør i alle fall ikke jeg. Fjord line er bare å gi opp. Og det er med disse folkene NCC har rabattavtale - festlig! Hvorfor oppretter ikke NCC avtale med Color line??
Har selv sjekket pris på fjordline da vi bor i bergensregionen.. Horribel pris om du bestiller i høysesongen. Får jo 3 uker på sånn all-inclusive-ferie med fly og hotell for den prisen. synes 18 lapper er vel dyrt t/r bergen-hirtshals... | |
|
| |
Redneck DIREKTØR!
Antall Innlegg : 740 Age : 48 Localisation : Kristiansand Registration date : 09.09.2011
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Søn 26 Jan 2014 - 21:43 | |
| Sommerferien i år (2014) så har jeg fått kjøpt tur/retur Kristiansand Hirtshals for kr 3600,- 5 meter bil og 8 meter vogn. Høyde under 2,6 meter. Regnet med jeg måtte betale Mellom 2600-3000 hver vei, men da vi var helt sikre på datoene så viste det seg at de hadde dumpa prisene... Colorline! | |
|
| |
quattro1 HOFFSJEF!
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Lør 8 Feb 2014 - 23:13 | |
| Kjøpte tur/retur med Oslo Kiel også i år. Vel åtte tusen for oss tre pluss bil og vogn, inkludert utvendig lugar og frokost. Dyrt? Ja, kanskje, men hyggelig tur og grei start og avslutning på ferien. Har konkludert med at Fjord Line er håpløst (16.000 ++) etter å ha forsøkt i år igjen.
Ser at prisene er såkalt dynamiske , de endrer seg fra dag til dag. Men i alle fall, sjekk ofte. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Søn 9 Feb 2014 - 20:41 | |
| - quattro1 skrev:
Ser at prisene er såkalt dynamiske , de endrer seg fra dag til dag. Men i alle fall, sjekk ofte. Skal være sikkert og visst ja at de endrer seg, sjekket tidligere i ettermiddag, da var prisen tur/retur ca 4200,- Nå for få minutter siden kostet samme avganger tur/retur ca 6300,- For noen få år siden betalte vi 1990,- tur/retur bil og henger inntil 15 meter. Begynner å bli vel dyrt med båt over fjorden, blir mer og mer aktuellt å kjøre via Sverige og Øresund-broen evt. Helsingborg-Helsingør, har kjørt begge ruter tidligere og vet at det går noen kroner der og, men en dag ekstra i bilen gjør strengt tatt ingenting, vi er jo på ferie uansett |
|
| |
Redneck DIREKTØR!
Antall Innlegg : 740 Age : 48 Localisation : Kristiansand Registration date : 09.09.2011
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Søn 9 Feb 2014 - 20:44 | |
| - quattro1 skrev:
- men en dag ekstra i bilen gjør strengt tatt ingenting, vi er jo på ferie uansett
Vet ikke det... det er for oss 6 dager kjøring til denne sommeren... | |
|
| |
quattro1 HOFFSJEF!
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark Søn 9 Feb 2014 - 23:13 | |
| Synes slett ikke ikke det er ok med en ekstra dag i bilen. Turen fra Oslo til Kiel er ok, men å kjøre Sverige sørover frister ikke. Har forsøkt, og det er langt og tar tid. Mye bedre å kjøre i land i Kiel kl. 10.00, opp på Citti Grossmarkt og bunkre, og så av gårde kåre. Turen sørover tar ikke nødvendigvis mye tid, men vi lager tur. Oftest kjører vi A 7, men i år skal vi til Herrenchiemsee og se på slottet til Ludwig II av Bayern (i fjor besøkte vi Neuswanstein og Hohenswangau), så i år krysser vi over fra A 7 til A 9 på A 3. Og kjører inn i Italia over Udine, altså østlig rute. Da kan man også besøke Fritz Bergers hovedkvarter om man vil, og kjøpe f. eks. klima og andre saker til tax free-priser. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Fergepriser til Danmark | |
| |
|
| |
| Fergepriser til Danmark | |
|