CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Alde Display bytte?!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Royaz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Royaz


Antall Innlegg : 25
Registration date : 29.05.2011

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeSøn 17 Mar 2013 - 15:53

Hallo..
ett lite spm, går det ann å bytte dislay fra denne til en digital panel?? har alde 3110

Alde Display bytte?! 3010214
Til Toppen Go down
Royaz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Royaz


Antall Innlegg : 25
Registration date : 29.05.2011

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeSøn 17 Mar 2013 - 15:56

Har det displayet med hjul og lyn og tall Smile og kunne tenke meg bytte det ut med ett digitalt Smile
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeSøn 17 Mar 2013 - 16:18

Om du har Alde 3010, ikke 3110 som du skrev, så har du 2 display: det analoge som du beskriver (er merket med 3010 i øvre høyre hjørne) og det digitale. Jeg mener at det kan velges det ene eller det andre da de har de samme koblingene, men er du i tvil så kan du sende en mail til en av disse på service hos Alde i Sverige:

http://www.alde.se/main/default.asp?id=2&langID=1&varumarke=0&subid=16&spraket=1



Eller prøve å google litt om du ikke får svar.
Til Toppen Go down
Royaz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Royaz


Antall Innlegg : 25
Registration date : 29.05.2011

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeSøn 17 Mar 2013 - 16:24

var 3010 jeg mente Smile har finni svar på nett nå, er bare å bytte til det nye digitale Touch Screen panelet fra Alde Cool
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeSøn 17 Mar 2013 - 18:04

Royaz skrev:
var 3010 jeg mente Smile har finni svar på nett nå, er bare å bytte til det nye digitale Touch Screen panelet fra Alde Cool
hva koster det?📢💰
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeSøn 17 Mar 2013 - 18:18

Om du ser her så ser du veiledende priser i England, fra Alde:


http://www.alde.co.uk/downloads/alde_prices_21.pdf


167 GBP incl vat fra Alde.


Bare å søke så finner du butikker også som sender til oss. Og det er ganske mye å spare på en del om du vil da.
Til Toppen Go down
Royaz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Royaz


Antall Innlegg : 25
Registration date : 29.05.2011

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeMan 18 Mar 2013 - 18:03

Sender de varer til privatkunder fra alde.co.uk ?! ell må jeg bestille gjennom en forhandler?!
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeMan 18 Mar 2013 - 18:58

Tror du må google for å finne forhandler, men jeg er ikke sikker da jeg ikke sjekket sist.


Finner du ingen mulighet for å legge varer i handlekurv eller "checkout" så du til en forhandler. Men her har du nå et veiledende prisnivå å gå ut fra.
Til Toppen Go down
fluxface




Male
Antall Innlegg : 12
Age : 41
Registration date : 22.06.2013

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeLør 3 Aug 2013 - 23:36

Hei. Jeg prøvde og bytte til touch panelet på alde 3010 alt funker fint men får opp en feilmelding: connection fail Ext. Ext er avslått. Noen så har et fornuftig svar på dette?
Til Toppen Go down
Royaz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Royaz


Antall Innlegg : 25
Registration date : 29.05.2011

Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitimeMan 20 Jan 2014 - 19:28

Gammel tråd, men jeg har undersøkt med en kar i fra England, men der var det ganske dyr frakt på:/ men noen som har no forslag til sider på nett? 😇
Til Toppen Go down
Sponsored content





Alde Display bytte?! Empty
PosteTema: Re: Alde Display bytte?!   Alde Display bytte?! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Alde Display bytte?!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» display på Alde gikk i svart
» Alle symboler i Alde display
» Hobby LCD display Alde styring
» Alde 3010 dødt display
» Mørkt kontrollpanel/display på Alde 3010

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: