CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erstatte stifter med Tec7?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Erstatte stifter med Tec7? Empty
PosteTema: Erstatte stifter med Tec7?   Erstatte stifter med Tec7? Icon_minitimeTor 4 Jul 2013 - 11:33

Jeg driver og lapper sammen vognen igjen etter turen vi hadde forrige helg. Badet fikk litt medfart, litt selvforskyldt, litt en kombinasjon av norsk veistandard og kvalitetskravene til Hobby Wohnwagenwerke. Hengslene til døren ble ødelagt etter at vi glemte å sjekke at den var skikkelig stengt før kjøring. Det glemmer vi nok ikke flere ganger Wink

Men i tillegg oppdaget vi at vaskeservanten var blitt helt skjeiv/nedtrykt. De to speilene på veggen hadde trykket den ned. Når jeg nå fjernet speilene, så jeg hvordan vaskeservanten var festet. Stifter! På den ene veggen var stiftene omtrent som i papir-stiftemaskinen jeg har på kontoret...Jeg har ikke stifter for hånden, skeptisk til å skru i de tynne veggen også. Hva med å lime det hele opp igjen med Tec7?
Legger ved et bilde av herligheten...Hva tror dere, vil det være en holdbar løsning, eller bør jeg få tak i stiftepistol og stifte det i stedet?
Erstatte stifter med Tec7? Tn_cvbad
Til Toppen Go down
Roy81
CAMPER
CAMPER
Roy81


Male
Antall Innlegg : 30
Age : 42
Localisation : Ulsteinvik
Registration date : 31.05.2013

Erstatte stifter med Tec7? Empty
PosteTema: Re: Erstatte stifter med Tec7?   Erstatte stifter med Tec7? Icon_minitimeSøn 7 Jul 2013 - 8:35

TEC7 holder rikelig, fantastisk stoff.
Om du i tillegg velger Xtack sitter den med en gang.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Erstatte stifter med Tec7? Empty
PosteTema: Re: Erstatte stifter med Tec7?   Erstatte stifter med Tec7? Icon_minitimeSøn 7 Jul 2013 - 8:59

Hei

Sitter gjør det nok,men hva om den skal demontere dette igjen da?nei skaffe deg stiftemaskin og gjøre dette skikkeligt.
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Erstatte stifter med Tec7? Empty
PosteTema: Re: Erstatte stifter med Tec7?   Erstatte stifter med Tec7? Icon_minitimeOns 10 Jul 2013 - 21:36

For seint:)
Det ble til at jeg tok sjansen på å lime opp dagen etter at jeg skrev innlegget, da det så ut til at det ikke ble noen respons. Det ble en tynn stripe langs kanten på servanten i kombinasjon med noen korte skruer. Speilene, som før hadde lagt og hvilt på servanten, fikk også små klatter med Tec7 i hvert hjørne, slik at de ikke skal presse så mye på servanten lenger. I mitt hode blir dette mer solid enn originalt, men mitt hode er ikke alltid helt pålitelig i slike praktiske sammenhenger Very Happy. Det som er helt klart er i alle fall at de originale stiftene ikke gjorde jobben slik jeg mener de burde gjøre. Skulle jeg av en eller annen grunn få behov for å demontere igjen, lar det seg gjøre å skjære det løs ved å stikke en tapetkniv e.l mellom veggen og servanten eller speilene.
Til Toppen Go down
hobby 650 kfu
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
hobby 650 kfu


Male
Antall Innlegg : 286
Age : 47
Localisation : Hallingdal
Registration date : 17.03.2012

Erstatte stifter med Tec7? Empty
PosteTema: Re: Erstatte stifter med Tec7?   Erstatte stifter med Tec7? Icon_minitimeMan 22 Jul 2013 - 11:52

Med tec7 sitter det meste Smile
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Erstatte stifter med Tec7? Empty
PosteTema: Re: Erstatte stifter med Tec7?   Erstatte stifter med Tec7? Icon_minitimeLør 3 Aug 2013 - 22:02

Det har i alle fall holdt så langt Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erstatte stifter med Tec7? Empty
PosteTema: Re: Erstatte stifter med Tec7?   Erstatte stifter med Tec7? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erstatte stifter med Tec7?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: