CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Spørsmål ang veteran Tabbert Royal

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Bjolseth530
CAMPER
CAMPER
Bjolseth530


Male
Antall Innlegg : 31
Age : 33
Localisation : Valdres
Registration date : 26.01.2009

Spørsmål ang veteran Tabbert Royal Empty
PosteTema: Spørsmål ang veteran Tabbert Royal   Spørsmål ang veteran Tabbert Royal Icon_minitimeFre 5 Jul 2013 - 3:02

Hei!

Har akkurat skaffet meg en skikkelig "tatervogn", en Tabbert Royal 570 fra 1976, Vogna er hel og grei den, flott innvendig og alt ser ut til å virke! Virker som om det er en påkostet modell for sin tid, da den har både vannbåren Alde og Trumatic, noe jeg aldri har sett før. Er det noen som har erfaring med eller kjenner til disse vognene?

Den eneste utfordringen er at den ikke har vært registrert på mange år, og har mest sannsynlig blitt solgt flere ganger uten skilt (fastplassvogn). Jeg får ikke opp noen resultater på rammenummeret, men har lagt merke til at det sitter et gammelt prøveskilt på den. Det jeg lurer på, er om BT har dette i registrene sine? Tenkte da på om jeg oppgir skiltnummeret på prøveskiltet, om de kan gå tilbake og finne ut hvilket opprinnelig registreringsnummer det ble utstedt på? Et registreringsummer gjør jo jakten på den siste registrerte eieren litt lettere. Hadde vært kurant å fått skilt på den, da den jo er veteran med god margin Smile
Til Toppen Go down
jafo
CARAVANER
CARAVANER
jafo


Male
Antall Innlegg : 67
Age : 53
Localisation : Langhus
Registration date : 01.07.2013

Spørsmål ang veteran Tabbert Royal Empty
PosteTema: Re: Spørsmål ang veteran Tabbert Royal   Spørsmål ang veteran Tabbert Royal Icon_minitimeFre 5 Jul 2013 - 11:57

Velkommen med Tabbert!

Har ikke vært veterantabberteier lenge nok til å kunne si at jeg har erfaring.

Vogna kan jo være importert fra Sverige (eller et annet land), og aldri hatt skilter i Norge.
Hvem som hentet ut prøveskiltet ligger nok i et eller annet system, men om det er søkbar info eller om de bak disken "gidder" å søke er jo en annen sak...
Til Toppen Go down
Bjolseth530
CAMPER
CAMPER
Bjolseth530


Male
Antall Innlegg : 31
Age : 33
Localisation : Valdres
Registration date : 26.01.2009

Spørsmål ang veteran Tabbert Royal Empty
PosteTema: Re: Spørsmål ang veteran Tabbert Royal   Spørsmål ang veteran Tabbert Royal Icon_minitimeTir 9 Jul 2013 - 22:38

Takk for svar, slenger med et bilde av "stasen" Smile
Snodige greier, men sidevinduene fremst på vogna er ikke ekte vinduer - kun utvendig for å få vogna til å se mer symmetrisk ut! Spørsmål ang veteran Tabbert Royal 999335_10151712947411405_1194623767_n
Til Toppen Go down
Sponsored content





Spørsmål ang veteran Tabbert Royal Empty
PosteTema: Re: Spørsmål ang veteran Tabbert Royal   Spørsmål ang veteran Tabbert Royal Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Spørsmål ang veteran Tabbert Royal
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tabbert 2009
» Veteran vogn deler
» Veteran Cobicamp -77mod.
» Tabbert.
» Tabbert T@B 400

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: TABBERT-
Gå Til: