| Hobby VS Knaus | |
|
+6Ykarlsen Åge P Kjellove Mr.Vikebø Fludium AndersW 10 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
chg CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 308 Localisation : Østfold Registration date : 25.06.2010
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 11:36 | |
| Har en 02 modell 650 og vil anbefale at du må undersøke nøye etter fukt. | |
|
| |
AndersW ROYAL CARAVANER
Antall Innlegg : 480 Registration date : 16.07.2013
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 11:45 | |
| - chg skrev:
- Har en 02 modell 650 og vil anbefale at du må undersøke nøye etter fukt.
noen steder som er spesielt utsatt? Frontvindu? Frister å kjøpe fra forhandler hvis de stiller med tilstandsrapport. Er du fornøyd ed vogna? | |
|
| |
Dethleffs ROYAL CARAVANER
Antall Innlegg : 555 Registration date : 10.03.2009
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 11:59 | |
| Hei Om du kjøper privat eller forhandler må du forlange fuktkontroll,om ikke kan du risikere at du kjøper deg masse problemer.
| |
|
| |
AndersW ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 14:46 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Om du kjøper privat eller forhandler må du forlange fuktkontroll,om ikke kan du risikere at du kjøper deg masse problemer.
Ja det er klart, men en får vel også noen mnd garanti på brukte vogner hos forhandler? Det føles uansett tryggere. På den annen side så er det vel en god del dyrere å kjøpe igjennom forhandler? | |
|
| |
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 16:29 | |
| Hei Det er vel ikke så mye garanti samme hvor du kjøper,men dyrere er det nok fra forhandler. Nå er jo Hobby kjent for fukt da så vær kritisk med tanke på fukt. | |
|
| |
AndersW ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 16:44 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Det er vel ikke så mye garanti samme hvor du kjøper,men dyrere er det nok fra forhandler. Nå er jo Hobby kjent for fukt da så vær kritisk med tanke på fukt. ok, da frister det å se etter noe annet. Hvordan stiller Knaus og Adria med tanke på fukt? Er man sikrere om man går for nordisk? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 17:12 | |
| Hei Dethleffs!
Kan du underbygge at "Hobby er kjent for fukt"?
Ole |
|
| |
hobby 650 kfu CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 286 Age : 47 Localisation : Hallingdal Registration date : 17.03.2012
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 19:11 | |
| Det kan komme fukt i ALLE vogner uavhengi av merke. Att du hører spesielt om Hobby er vel att det er mest av hobby vogner rundt om?? Nordisk er nok best. Så når budsjettet blir romslig ,blir det nok Kabe her i hvert fall | |
|
| |
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 19:45 | |
| - AndersW skrev:
- Dethleffs skrev:
- Hei
Det er vel ikke så mye garanti samme hvor du kjøper,men dyrere er det nok fra forhandler. Nå er jo Hobby kjent for fukt da så vær kritisk med tanke på fukt. ok, da frister det å se etter noe annet. Hvordan stiller Knaus og Adria med tanke på fukt? Er man sikrere om man går for nordisk? Hei Fukt er noe du bør være obs på uansett merke. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 20:12 | |
| - Dethleffs skrev:
Fukt er noe du bør være obs på uansett merke. Det er vel min tanke også. Så langt har jeg ikke sett brukbare statistikker på hvilke merker som er mer fuktutsatt enn andre. Jeg har heller ikke sett underlag for at de nordiske vognene er bedre (eller verre) i så måte heller. Ole |
|
| |
AndersW ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Hobby VS Knaus Lør 3 Aug 2013 - 21:25 | |
| - Ole3 skrev:
- Dethleffs skrev:
Fukt er noe du bør være obs på uansett merke. Det er vel min tanke også.
Så langt har jeg ikke sett brukbare statistikker på hvilke merker som er mer fuktutsatt enn andre.
Jeg har heller ikke sett underlag for at de nordiske vognene er bedre (eller verre) i så måte heller.
Ole Da kan en vel konkludere med at for 80000 så er en 2002 modell hobby ikke noe dummere kjøp enn en 97 modell Kabe til samme pris. Jeg vil jo tro at fukt blir verre med alderen. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hobby VS Knaus | |
| |
|
| |
| Hobby VS Knaus | |
|