CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dritlukt - På godt norsk

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 11:02

Etterlyser seriøse erfaringer vedr. dritlukt fra toalett.

Har selv et Thetford toalett av typen med dreibar skål og uten egen spylevannstank. Henter spylevann fra vognas vanntank.

Erfaringen er at dritlukten sprer seg etter det øyeblikk når man åpner ventilen mellom skåla og septiktanken. Uten å gå i detaljer ; dette lukter ikke snadder. drunken Spesiellt om det tas i bruk natterstider når jeg ligger i sengen rett ved siden av døra inn til toalettet. Sleep

Hører med til å si at så snart denne ventilen er lukket etter bruk forsvinner odøren raskt ut gjennom vognas naturlige ventilasjon.
Kan det være at trekken som finnes i vogna suger til seg godsakene fra tanken ?

Av hensyn til nattesøvn og gjester kunne det være greit å stanse dette utøyet i fødselen. Evil or Very Mad

Selv bruker jeg en skvett grønn Thetford guffe i tanken. Denne overdøves av dritlukten ! Det står riktignok på flaska at det skal tilsettes en skvett vann, noe jeg selvfølgelig ikke har testet enda. Mulig dette vannet kunne gi andre erfaringer. Den grønne Thetford guffen skal etter sigende tåle temp ned mot -20 grader. Men som sagt; det lukter drit.

Noen som har erfaringer med Thetfords blå suppe ?

Noen som har erfaringer med SOG avtrekks vifte ?
http://www.sog-dahmann.de/Englisch/UntitledFrameset-8.htm
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 11:12

Rufus skrev:
Etterlyser seriøse erfaringer vedr. dritlukt fra toalett.

Har selv et Thetford toalett av typen med dreibar skål og uten egen spylevannstank. Henter spylevann fra vognas vanntank.

Erfaringen er at dritlukten sprer seg etter det øyeblikk når man åpner ventilen mellom skåla og septiktanken. Uten å gå i detaljer ; dette lukter ikke snadder. drunken Spesiellt om det tas i bruk natterstider når jeg ligger i sengen rett ved siden av døra inn til toalettet. Sleep

Hører med til å si at så snart denne ventilen er lukket etter bruk forsvinner odøren raskt ut gjennom vognas naturlige ventilasjon.
Kan det være at trekken som finnes i vogna suger til seg godsakene fra tanken ?

Av hensyn til nattesøvn og gjester kunne det være greit å stanse dette utøyet i fødselen. Evil or Very Mad

Selv bruker jeg en skvett grønn Thetford guffe i tanken. Denne overdøves av dritlukten ! Det står riktignok på flaska at det skal tilsettes en skvett vann, noe jeg selvfølgelig ikke har testet enda. Mulig dette vannet kunne gi andre erfaringer. Den grønne Thetford guffen skal etter sigende tåle temp ned mot -20 grader. Men som sagt; det lukter drit.

Noen som har erfaringer med Thetfords blå suppe ?

Noen som har erfaringer med SOG avtrekks vifte ?
[url=http://www.sog-dahmann.de/Englisch/UntitledFrameset-8.htm
http://www.sog-dahmann.de/Englisch/UntitledFrameset-8.htm[/quote[/url]]


Rufus

tilsett vann til den grønne væska og bland den noe kraftigere enn hva som står på flaska.... rist tanken etter å ha tilsatt væske og vann, så det blander seg godt...... jeg har bra erfaring med det...

Vi har prøvd den blå, men vi likte ikke lukta på den, så det ble med en gang.....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 11:27

har akkurat samme løsning på vår vogn, og når jeg klargjør doen for bruk har jeg nedi ca 2 dl med sanitærveske først, og etterfyller med ca 2 liter vann før doen tas i bruk.
det lukter da kun litt sanitærveske når ventilen åpnes.
vi bruker nå den blå men jeg liker og den grønne best og kommer til å skifte sort igjen.
høres nesten ut som om det er for lite sanitærveske og vann før doen tas i bruk, men vet og at enkelte hat måttet sette inn ventil i luka ute på veggen for å få redusert lukta fra doen.
hvorfor det virker vet ikke jeg men de sier det virker de som har gjort det
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 15:31

Eller hvorfor ikke bruke servicehuset for bommelomm ???

Har aldri brukt vogn-doene til "alvorlig" bruk vi.

De færreste driter vel om natta,og som regel er ikke doene på plassene langt unna.

Men enhver får nå gjøre som man vil,men man slipper i hvert fall drittlukt om man gjør som oss.Garantert.Hehe.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 15:44

ARVE skrev:
Eller hvorfor ikke bruke servicehuset for bommelomm ???

Har aldri brukt vogn-doene til "alvorlig" bruk vi.

De færreste driter vel om natta,og som regel er ikke doene på plassene langt unna.

Men enhver får nå gjøre som man vil,men man slipper i hvert fall drittlukt om man gjør som oss.Garantert.Hehe.
ja da stiller du klokken 6 om morgenen og går bort med ungene våre da?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 16:31

Vogna med toalettet er kjøpt for å brukes. Der er det ingen kompromisser.

Før vi forlot vogna idag gjorde jeg et forsøk med en skvett vann og grønn guffe. Ga en helt annen odør enn bare den grønne uten vann. Nesten litt trivelig på dass Very Happy

Da er blå guffe ute av bildet. Grønn ska det værra...

Heretter skal dette være standard blanding; ca. 2 liter 10% grønn guffe og 90% vann.


Sist endret av den Tir 1 Jan 2008 - 16:48, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 16:38

Rufus skrev:
Vogna med toalettet er kjøpt for å brukes. Der er det ingen kompromisser.

Før vi forlot vogna idag gjorde jeg et forsøk med en skvett vann og grønn guffe. Ga en helt annen odør enn bare den grønne uten vann.

Da er blå guffe ute av bildet. Grønn ska det værra...

Heretter skal dette være standard blanding; ca. 2 liter 10% grønn guffe og 90% vann.
samme erfaring som vi har gjort
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 22:32

Jan skrev:
ARVE skrev:
Eller hvorfor ikke bruke servicehuset for bommelomm ???

Har aldri brukt vogn-doene til "alvorlig" bruk vi.

De færreste driter vel om natta,og som regel er ikke doene på plassene langt unna.

Men enhver får nå gjøre som man vil,men man slipper i hvert fall drittlukt om man gjør som oss.Garantert.Hehe.
ja da stiller du klokken 6 om morgenen og går bort med ungene våre da?

Jan.

Nei,og på de tidene der har aldri noen av oss hatt behov for slike aktiviteter.Hverken liten eller stor.Ikke siden bleiealderen på jentungen.

Men som sagt,man får jo tilpasse seg til sine behov.Har full respekt for det.Og dassen er jo til å gjøre litt av hvert i,så bare bærsj i vei den som vil.Hehe.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTir 1 Jan 2008 - 23:08

ARVE skrev:
Jan skrev:
ARVE skrev:
Eller hvorfor ikke bruke servicehuset for bommelomm ???

Har aldri brukt vogn-doene til "alvorlig" bruk vi.

De færreste driter vel om natta,og som regel er ikke doene på plassene langt unna.

Men enhver får nå gjøre som man vil,men man slipper i hvert fall drittlukt om man gjør som oss.Garantert.Hehe.
ja da stiller du klokken 6 om morgenen og går bort med ungene våre da?

Jan.

Nei,og på de tidene der har aldri noen av oss hatt behov for slike aktiviteter.Hverken liten eller stor.Ikke siden bleiealderen på jentungen.

Men som sagt,man får jo tilpasse seg til sine behov.Har full respekt for det.Og dassen er jo til å gjøre litt av hvert i,så bare bærsj i vei den som vil.Hehe.
må vel legge til for ordens skyld at vi voksne alltid bruker sanitæren.
det er ungene som går på do i vogna etter leggetid, og på morgenen
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeOns 2 Jan 2008 - 0:04

Enig med Jan her , baran får bruke den til hva som helst morgen og kveld.Ihvertfall på vinteren .

Jeg bruker Thetford poser som jeg slipper oppi når jeg tømmer , og da er alt klart neste fredag.

Lukter kun snadder He He.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeOns 2 Jan 2008 - 5:38

Kai.

Hehe,snadder ??????

Godt det ikke var teposer du bruker da.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeOns 2 Jan 2008 - 15:18

Arve.

Har du ikke sett disse , Thetford som produserer.De tåler frost , er 3 ganger så store som en teposer og fungerer veldig bra.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeOns 2 Jan 2008 - 15:24

Hva er gjengs pris på Thetford grønn bortover ?

Så idag en pris på 204.- / flaske.

Ikke det at det er noen krise, men for oss som bruker toalettet til det det er tenkt til døgnet rundt kan det jo være kjekt å vite hva som er akseptabel pris.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeOns 2 Jan 2008 - 15:38

Rufus skrev:
Hva er gjengs pris på Thetford grønn bortover ?

Så idag en pris på 204.- / flaske.

Ikke det at det er noen krise, men for oss som bruker toalettet til det det er tenkt til døgnet rundt kan det jo være kjekt å vite hva som er akseptabel pris.

Det oppereres med 2 størrelser på disse flaskene også..... tror det er 1,75 ltr og 2 lrt.

Billigste 2 ltr herover er på clas ohlson med 159,-
Den røde koster for 2 ltr. 129,-
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeOns 2 Jan 2008 - 15:45

William's Caravan på Råde tar 98,- pr flaske..
er det billigste jeg har sett.
passer på å kjøpe en del flasker når jeg er innom der Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeOns 2 Jan 2008 - 20:05

Camping Kai skrev:
Arve.

Har du ikke sett disse , Thetford som produserer.De tåler frost , er 3 ganger så store som en teposer og fungerer veldig bra.

Kai.

Joda,har sett de der.Mange er fornøyd med dem.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeOns 2 Jan 2008 - 20:28

ARVE skrev:
Camping Kai skrev:
Arve.

Har du ikke sett disse , Thetford som produserer.De tåler frost , er 3 ganger så store som en teposer og fungerer veldig bra.

Kai.

Joda,har sett de der.Mange er fornøyd med dem.
vi kjøpte slike poser..og de virker bra de Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTor 3 Jan 2008 - 0:31

kjøpte en grønn thetford flaske 1,75 kiter tror jeg den var
79,- på løviknes caravan på vestnes
bra service der og forresten, og de driver med mest bobil, men tror de har wilk i agenturet og
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeTor 3 Jan 2008 - 10:17

Morten E skrev:
ARVE skrev:
Camping Kai skrev:
Arve.

Har du ikke sett disse , Thetford som produserer.De tåler frost , er 3 ganger så store som en teposer og fungerer veldig bra.

Kai.

Joda,har sett de der.Mange er fornøyd med dem.
vi kjøpte slike poser..og de virker bra de Smile

Morten E.

Ja,og jeg mener at Bill viste oss disse posene.Snakk om å få i både pose og sekk-magesekk. Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 14:02

Rufus skrev:
Etterlyser seriøse erfaringer vedr. dritlukt fra toalett.

Har selv et Thetford toalett av typen med dreibar skål og uten egen spylevannstank. Henter spylevann fra vognas vanntank.

Erfaringen er at dritlukten sprer seg etter det øyeblikk når man åpner ventilen mellom skåla og septiktanken. Uten å gå i detaljer ; dette lukter ikke snadder. drunken Spesiellt om det tas i bruk natterstider når jeg ligger i sengen rett ved siden av døra inn til toalettet. Sleep

Hører med til å si at så snart denne ventilen er lukket etter bruk forsvinner odøren raskt ut gjennom vognas naturlige ventilasjon.
Kan det være at trekken som finnes i vogna suger til seg godsakene fra tanken ?

Av hensyn til nattesøvn og gjester kunne det være greit å stanse dette utøyet i fødselen. Evil or Very Mad

Selv bruker jeg en skvett grønn Thetford guffe i tanken. Denne overdøves av dritlukten ! Det står riktignok på flaska at det skal tilsettes en skvett vann, noe jeg selvfølgelig ikke har testet enda. Mulig dette vannet kunne gi andre erfaringer. Den grønne Thetford guffen skal etter sigende tåle temp ned mot -20 grader. Men som sagt; det lukter drit.

Noen som har erfaringer med Thetfords blå suppe ?

Noen som har erfaringer med SOG avtrekks vifte ?
http://www.sog-dahmann.de/Englisch/UntitledFrameset-8.htm


Har slitt litt med dette selv.
Har du prøvd denne:Sanitærvæske CASSETTE TANK CLEANER
http://www.maxfritid.com/site/fritid/vis_produkt.php?page_id=156&produkt_id=4707&PHPSESSID=e0e10bb5e086bb57aed044537cc314fc

Bruker den 2-3 ganger pr. år med godt resultat
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 16:09

Bruker dere som har egne spyletanker på toalette og ha nedi kjemikalier på spylevann ,eller er det kun vann som gjelder her?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 16:15

BT skrev:
Bruker dere som har egne spyletanker på toalette og ha nedi kjemikalier på spylevann ,eller er det kun vann som gjelder her?

Pleier å ha i Litt THETFORD Aqua Rinse i spyletanken. Er jo et rensemiddel/sanitær middel.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 16:29

Johnny skrev:
BT skrev:
Bruker dere som har egne spyletanker på toalette og ha nedi kjemikalier på spylevann ,eller er det kun vann som gjelder her?

Pleier å ha i Litt THETFORD Aqua Rinse i spyletanken. Er jo et rensemiddel/sanitær middel.
ser og at de på campen vår som har egen tank til dospyling har nedpå en væske, men har ikke fått med meg navnet på den.
men alle som har det systemet bruker den
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 16:36

får prøve det da. fatter ikke hvorfor ikke knus skal holde på å rote med denne ekstra tanken ... hadde vore so mye lettere att en tok vann fra ferskvannstanken..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 17:12

BT skrev:
får prøve det da. fatter ikke hvorfor ikke knus skal holde på å rote med denne ekstra tanken ... hadde vore so mye lettere att en tok vann fra ferskvannstanken..
eg vil lansere en ny teori......på gamlevogna tømte eg tanken og satte den inn igjen......så fylte eg sanitærveske gjennom dassen og ned i tanken og så spylte eg godt slik at det blandet seg med vann......dette skal man ikke gjøre ihht boka,men det sto ikke hvorfor,men noen mente at sanitærvesken kunne sette av farge i klosettskåla.......der hadde vi også problem med lukt, på bjølseth,en har eg alltid fylt vann og væske på tanken når eg har tømt den, og har ikke lukt overhodet,selv ikke i italia i sommer med 38 grader på det varmeste.

Så dere som har problem med lukt......blander dere væske og vann FØR dere setter inn tanken igjen....eller kan det være noe i det eg sier her???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 17:52

Vi har egen spyletank for toalettet i vogna og bruker denne
Dritlukt - På godt norsk 103.21361058601
blandet med vann på spyletanken......... gir behagelig lukt og holdet toalettet bra reint.........

Vi blander litt vann sammen med
denne
Dritlukt - På godt norsk 104.91493383743

i tanken som skal tømmes...............

Har aldri hatt plager med lukt i vogna ved bruk..........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 18:00

May-Britt skrev:
Vi har egen spyletank for toalettet i vogna og bruker denne
Dritlukt - På godt norsk 103.21361058601
blandet med vann på spyletanken......... gir behagelig lukt og holdet toalettet bra reint.........

Vi blander litt vann sammen med
denne
Dritlukt - På godt norsk 104.91493383743

i tanken som skal tømmes...............

Har aldri hatt plager med lukt i vogna ved bruk..........


Disse to er vel laget for å virke kjemisk i sammen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 18:05

Dette må testes, på neste helga tur.. Bruker dere toalettet om vinteren, har disse middelen også en virkining som gjør at det ikke fryser så lett ?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 18:13

BT skrev:
Dette må testes, på neste helga tur.. Bruker dere toalettet om vinteren, har disse middelen også en virkining som gjør at det ikke fryser så lett ?

Vi bruker toalettet også vinterstid. Har i den senere tid brukt slikt blått stoff i pulverform i tanken. Har ikke hatt problemer med frost i toalettet men så må også sies at vi har ikke hatt temp på under ca 10 minus.
Pleier å slenge oppi litt frostveske i spyletanken når vi skal hjem siden det har lett for å bli litt vann igjen her etter avtapping. Bare sånn for å være sikker
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 20:26

BT skrev:
Dette må testes, på neste helga tur.. Bruker dere toalettet om vinteren, har disse middelen også en virkining som gjør at det ikke fryser så lett ?

Den grønne er frostsikker ned til -20 ( tror det var -20 det sto på flaska )
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 21:34

Da er no i allefall ikke det noe problem..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Dritlukt - På godt norsk Empty
PosteTema: Re: Dritlukt - På godt norsk   Dritlukt - På godt norsk Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Dritlukt - På godt norsk
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Helårstelt noe godt alternativ?
» Kan dette være et godt kjøp..??
» Få, eller godt skjulte stikkontakter?
» mobile.de nå på norsk..
» Northline (Norsk vogn)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: