CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rabatt ved kjøp av Polar 620

Go down 
AvInnlegg
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 15:15

Hei folkens!

Er fersk i dette forumet...

Lurer på hva man kan forvente av rabatt på vogn med litt fabrikkmontert tilleggsutstyr? Vogna koster 349 000, ekstrautstyret 11 000, og forhandleren gir en rabatt på kr 20 525 (5,7 %). Er dette i minste laget?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 15:21

hei Tasle

velkommen skal du være!

5,7% er vel omtrent normalen tenker jeg tipper de fleste ligger mellom 5 og 10 prosent et sted!

men husk at hvis du har handlet telt utstyr osv. kan du få høyrere rabatt på slikt utstyr enkelte plasser hvis du er NCC medlem!! tror det er borti 10%

sjekk i din lokale clubb for å finne ut hvor de har avtaler! hvis du er medlem da?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 15:32

Tasle.

Har du innbytte ? Ofte får man et bedre tilbud om man ikke har vogn i innbytte.Kommer selvsagt an på om man har en populær modell,som forhandler mer enn gjerne vil ta inn.

Tilbudet her er vel sånn midt på treet uansett.
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 15:32

Takker for råd, Morten!
Skal prøve å forhandle litt mer rabatt, om mulig. Renten skyter i været, så jeg antar at vognsalget går en del ned i år pga. dette - iallfall for de nordiske merkene som koster litt mer. Da burde vel forhandler klare å gi en ekstra tusenlapp eller litt mer for å få salget i boks. 6 %, kanskje 7?

Er ikke medlem i NCC enda, og venter litt med dette til kontrakten er inngått. Fortelt var ikke med i rabatten, og koster 13.600. Takk for rådet om NCC og priser!!
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 15:35

ARVE skrev:
Tasle.

Har du innbytte ? Ofte får man et bedre tilbud om man ikke har vogn i innbytte.Kommer selvsagt an på om man har en populær modell,som forhandler mer enn gjerne vil ta inn.

Tilbudet her er vel sånn midt på treet uansett.

Hei!
Nei, jeg ingen innbytte - det er 20 år siden vi sist hadde campingvogn! Det er på grunn av "ikke innbytte" at jeg har en liten følelse av at rabatten kunne vært litt høyere.. :-)[i]
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 15:37

Tasle.

Ok,da synes jeg du kan tyne dem litt ekstra.Få med litt småsnacks,som ei markise o.l. på kjøpet,utover den rabatten du her oppgir.

Og 20 år siden du hadde vogn ???? Ojda,godt du har kommet til fornuft igjen da !!!!!
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 16:02

Arve:
Der var du inne på noe.. Litt ekstra snadder! Men OK, den rabatten de gir bør vel ikke direkte gi meg bondeanger i alle fall..

Ja, 20 år siden sist, omtrent! Vi har brukt hytta så langt i mellomtida, pluss reiser med bil og hotellovernattinger om sommeren. Foretrekker bilferie, da får man se litt natur og nye steder sammenlignet med å fly over skyene uten å se noe enn blå himmel. En kort ferie med hotell kommer fort opp i 20-25 tusen, og da er det like bra med eget "hotell". Så kan man reise mye friere!

Til tross for hytte, vogna vil bli brukt til vintercamping også. I det store og det hele - relativt mye brukt om man finner et bra "vintersted"!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 16:15

Tasle.

Neida,tilbudet var helt greit,men psykologien i det,er jo å gjøre seg litt interessant,og også evnt. innhente et tilbud fra andre forhandlere.

Et bra vintersted ja !!! Vi var på Skeikampen,Gausdal i helga,og tok ut plass til neste vinter.

Hvor holder dere hus ?? Mange flotte steder,hvor man faktisk kan få plass her på østlandet.Bare vær litt tidlig ute,som vi var nå.
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 16:33

Arve:

Jeg har tilbud på både Solifer og Kabe, der får jeg 0,5-1 % ekstra rabatt, uten at det utgjør så veldig mye i kroner.

Denne Polar'en har dusjkabinett bakerst i vogna, og det er derfor - i kombinasjon med stort kjøleskap m/separat frys og 2 enkeltkøyer (Polar 620 TR-LB) - vi velger akkurat denne vogna, om de klarer å levere den til påske.

Vi bor i Tromsø, og det finnes en god del bra vintersteder i omegn. Alt fra høyfjellet i Finland, via indre Troms, ut til Malangsfjorden. Får bare håpe at vi finner noe ledig i påska! :-) Jeg skal i alle fall følge rådet ditt om å være tidlig ute! Det er ikke dumt.

Ang. snadder: Sender nå en e-post til forhandleren om å få en Dometic kjøkkenvifte med på kjøpet. Noe annet fant jeg ikke i prislista deres, det meste av snadder er jo standard..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 16:46

Tasle.

Kan varmt anbefale det store badet,med separat dusj.Vi har det på Bjølseth 790'en vi kjøpte av Morten E her på forumet.Deilig med det gode plassen.

Alle tre merkene du her vurderer er jo "Spitzenklasse",som tyskerne sier om topp-produkter.Vinteregenskapene er upåklagelige.

Lykke til med valget.
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 16:54

Enig. Når man blir i "satt alder", så vil man gjerne ha det bekvemt, med separat dusj.

Har forresten akkurat fått svar på mailen til forhandleren, de klarer nok å levere vogna til uka før påske, og "nesten sikkert" slenge på en Dometic avtrekksvifte også. Så da er det duket for kontrakten.

Takker for gode råd så langt! Vi høres nok i et eller annet av de andre forumene her! :-)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 22:38

Tasle.

Høres flott ut.Lykke til.

Forresten Vegards "skyld" at jeg ville ha vogn med stort bad og egen dusj.Hehe,kan være overbevisende den glade herren fra Kristiansand.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rabatt ved kjøp av Polar 620 Empty
PosteTema: Re: Rabatt ved kjøp av Polar 620   Rabatt ved kjøp av Polar 620 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rabatt ved kjøp av Polar 620
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kjøp av 743 uk 2011
» Kjøp og bytte av 12 v sirkulasjonspumpe
» et greit kjøp?
» Kjøp av fortelt
» Vedrørende kjøp av vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: POLAR-
Gå Til: