Trenger tips til bra camping på Danmarks østkyst..
4 posters
Av
Antall Innlegg : 131 Age : 41 Localisation : Meland(Nordhordland) Registration date : 14.08.2011
Tema: Trenger tips til bra camping på Danmarks østkyst.. Tir 12 Nov 2013 - 22:00
Da vi muligens skal feriere med et vennepar som ikke har vogn, bør campingen enten ha hytter eller hus med bra standard tilgjengelig. Vognplassene bør også ha bra standard siden man skal stå en ukes tid.
Vestkysten var visst ikke aktuell da de mener der blåser for meget...
Noen som har erfaringer å dele?
ole CARAVANER
Antall Innlegg : 119 Age : 54 Localisation : Skien Registration date : 19.07.2008
Tema: Re: Trenger tips til bra camping på Danmarks østkyst.. Ons 13 Nov 2013 - 10:16
Hvis du mener på Jyllands østkyst kan jeg anbefale Grenaa strand camping. Var noen hytter der, ellers er det veldig mange sommerhus til leie en kort sykkeltur fra campingen. Området Djursland har mye å by på.
Antall Innlegg : 235 Registration date : 18.09.2010
Tema: Re: Trenger tips til bra camping på Danmarks østkyst.. Ons 13 Nov 2013 - 19:09
Helt enig, jeg var på Grenaa i sommer og var veldig fornøyd.
Mr.Vikebø CARAVANER
Antall Innlegg : 131 Age : 41 Localisation : Meland(Nordhordland) Registration date : 14.08.2011
Tema: Re: Trenger tips til bra camping på Danmarks østkyst.. Fre 15 Nov 2013 - 22:01
Takk for tips, skal sjekkes. Noen andre som har tips/erfaringer?
ovik
Antall Innlegg : 9 Registration date : 31.03.2014
Tema: Re: Trenger tips til bra camping på Danmarks østkyst.. Ons 21 Mai 2014 - 14:48
Nordstrand Camping i Fredrikshavn er en av mine faste stoppesteder. Fint anlegg, nært bra strender, basseng for barna, hytter, butikk og gang/sykkelavstand til byen.
Sponsored content
Tema: Re: Trenger tips til bra camping på Danmarks østkyst..
Trenger tips til bra camping på Danmarks østkyst..