CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Listverk og fortelt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
pvdanoscar




Antall Innlegg : 1
Registration date : 01.06.2014

Listverk og fortelt Empty
PosteTema: Listverk og fortelt   Listverk og fortelt Icon_minitimeSøn 1 Jun 2014 - 23:08

Hei  Smile er helfersk og har kjøpt meg en eldre Hobby 610 Very Happy  og dertil fortelt, men a-lista er ødelagt flere steder spesiellt i hvert hjørne -antagelig noe påkjørsler etc. Har prøvd å få den utvidet slik at det forhåpentligvis skulle kunne gå an å få trukket forteltet gjennom.  Crying or Very sad  Crying or Very sad Men det er så hardt og sammen presset at jeg kun ser muligheten  til enten å få tak i ny eller å skaffe en jeg kan skjøte inn. Men kan jeg få kjøpt ny ?
håper noen kan hjelpe meg
Jack I Østfold
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Listverk og fortelt Empty
PosteTema: Re: Listverk og fortelt   Listverk og fortelt Icon_minitimeMan 2 Jun 2014 - 15:20

Du kan godt skjøte inn stykker der det trengs. 2 alternativer til å skaffe deg dette er å plukke av et stykke av en slik list på ei utrangert vogn med samme type list dersom ei slik skulle finnes i nærheten eller å kontakte en Caravanforhandler og se om de kan skaffe list med samme profil. Mulig de selges i metervare.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
 
Listverk og fortelt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fortelt
» fortelt
» Bag til fortelt
» Slå opp fortelt! :(
» A-mål til fortelt 650 KFU

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: