CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Land Rover Disco 4.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Rebell
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Rebell


Male
Antall Innlegg : 237
Registration date : 22.01.2012

Land Rover Disco 4. Empty
PosteTema: Land Rover Disco 4.   Land Rover Disco 4. Icon_minitimeLør 22 Nov 2014 - 17:21

Er det noen som har erfaringer med denne bilen?
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3364
Registration date : 19.01.2012

Land Rover Disco 4. Empty
PosteTema: Re: Land Rover Disco 4.   Land Rover Disco 4. Icon_minitimeLør 22 Nov 2014 - 17:44

Sjekk med NLRK's forum, der får du garantert svar på det du lurer på.
Til Toppen Go down
Rebell
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Rebell


Male
Antall Innlegg : 237
Registration date : 22.01.2012

Land Rover Disco 4. Empty
PosteTema: Re: Land Rover Disco 4.   Land Rover Disco 4. Icon_minitimeLør 22 Nov 2014 - 17:46

Ja, jeg har sett litt. Men tenkte å høre om noen ærlige tilbakemeldinger på godt og vondt. De som er i klubben er jo kanskje litt inhabile. Smile
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3364
Registration date : 19.01.2012

Land Rover Disco 4. Empty
PosteTema: Re: Land Rover Disco 4.   Land Rover Disco 4. Icon_minitimeLør 22 Nov 2014 - 18:45

Joda, de er kanskje det.
Jeg vet at det skal være lektriske problemer, som f.eks at batteri lader seg ut. Tror det skyldes bl. annet en Webasto eller lignende. Så vær forberedt på å lade batterier. Hele året. Min LC har 2 stk 100Ah, med høy CCA. Etter snart 1+0 år er de fremdeles inntakte. Og det kan du glemme på en engelsk bil ihvertfall.

RR og LR er ikke så forskjellige, så kjøp deg ikke en LR som ikke er understellsbehandlet. En RR til 1,5 mill var inne til Tectylering sammen med min for 2 år siden. RR'n var en del år nyere enn mil LC fra 2005. Etter rengjøring var det så mye sinkslipp i karosseri i hjulbuer og langs kanaler at det ble å forsegle og levere bil tilbake til kunde. Og når jeg så under bilen så ble jeg skremt av hvor knotete det går an å lage et karosseri, med mye små og trange hulrom til diverse langs kanalene.
Kjøp ALDRI en LR Disco 3,4,5 som ikke er behandlet som ny. Tenker du å ha den i noen år så blir det kostbart.

EDIT: Du må tenke nøye på om du vil ha bil med luftfjæring. Herlig å kjøre, men titusenkronene flyr fort om det er feil på belger/sensorer. På nyere bil som DISCO4 så bør det ikke være noe problem, om du har 5 års garanti.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Land Rover Disco 4. Empty
PosteTema: Re: Land Rover Disco 4.   Land Rover Disco 4. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Land Rover Disco 4.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bonbon-land

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: