CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Stabilisatorkobling til knott

Go down 
2 posters
AvInnlegg
jkb

Antall Innlegg : 2
Registration date : 06.06.2011

Stabilisatorkobling til knott Empty
PosteTema: Stabilisatorkobling til knott   Stabilisatorkobling til knott Icon_minitimeSøn 3 Mai 2015 - 0:56

Hei sann.

Jeg har akkurat kjøpt en 2005-modell bjølseth 650 som jeg vurderer å montere stabilisatorkobling på. har nettopp montert ny påløpsbrems, og har derfor lagt merke til at kulekoblinga (hansken?) på min knott kf20a er montert med en vertikal og en horisontal bolt, mens al-ko og winterhoff stabilisatorkoblinger, så vidt jeg kan se fra bilder på nett, monteres med to horisontale bolter. Spørsmålet blir da, fins det stabilisatorkoblinger til mitt system? Må man eventuelt bytte hele påløpsbremsen, og er i så fall det mulig? (passer andre påløpsbremser til resten av knott-systemet?)

mvh

JKB
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny

Antall Innlegg : 8912
Registration date : 12.03.2007

Stabilisatorkobling til knott Empty
PosteTema: Re: Stabilisatorkobling til knott   Stabilisatorkobling til knott Icon_minitimeSøn 3 Mai 2015 - 12:55

Hør med Hengerdeler om de kan gi deg et presist svar. Mener å huske at det er mulig å montere Friksjonskobling på knott påløpsbrems også.
http://hengerdeler.com/category/paaloebsbremser-reservedeler-538/
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn

Stabilisatorkobling til knott
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Antislingresystem- Knott