CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lysene skrur seg på igjen

Go down 
AvInnlegg
Monarch




Antall Innlegg : 3
Registration date : 15.07.2015

Lysene skrur seg på igjen Empty
PosteTema: Lysene skrur seg på igjen   Lysene skrur seg på igjen Icon_minitimeOns 15 Jul 2015 - 23:23

Hei,

Jeg har en en Hobby KMFe 2013 model. Problemet startet i kveld, da jeg skrudde av alle lysene med panelet, så gikk det 1-2 minutter, så skrudde de seg på igjen. Forsøkte igjen, ved holde knappen inne lenge, for å ta hovedstrømmen, alt skrudde seg av, men jammen kom ikke lysene på igjen etter 1-2 min.
Jeg dro ut kontakten ute, og skrudde av lysene igjen, tok hovedbrytern på panelet, og da gikk ikke lysene på igjen. Vogna har batteri forøvrig.

Den var ikke slik i går, så tenkte kanskje på at det kan være at jeg snakket med forhandler i dag ang en annen sak, og at jeg skulle resette panelet ved å hold gulvvarme-/varmtvannsbereder og en lysknapp inne samtidig. Vet ikke om jeg resatte noe der da, merket ikke noe. Men jeg merket noe nå når jeg skulle skru av lysene. Vet ikke om dette har noe med det, men er jo litt rart at dette skjedde etter at jeg gjorde dette.

Er det noen andre som har vært borti detta?
Til Toppen Go down
 
Lysene skrur seg på igjen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Problemer med lysene på vogna!
» Vest man skrur av den blå på toppen fosser det ut kjølevæske
» Booster igjen...
» Mover alternativ, igjen..
» Garmin + Camping = SANT ... igjen!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: