CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 ombygging av sofagruppe i kfu!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




ombygging av sofagruppe i kfu! Empty
PosteTema: ombygging av sofagruppe i kfu!   ombygging av sofagruppe i kfu! Icon_minitimeOns 13 Feb 2008 - 12:53

snakket om å bygge om sittegruppa i min kfu, for en stund siden, fant det ikke igjen, så her er status:
har vært hos forhandleren han skulle prøve og få tak i stoff til å sy om putene,
venter på svar, var vist ikke så lett å få tak i! ombyggingen er jo en relativt enkel sak! så nå er det bare å vente på pute trekket.
jeg tenker å bygge en stor pute i midten og en pute i hvert hjørne som ikke behøver å løftes opp for å komme ned i benken!
de vil si at hele prosessen med å komme ned i benken for å hente ting vil bli mye enklere enn det er i dag!
egentlig veldig rart at ikke Hobby har sett dette sjøl???

bilder og status kommer!
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

ombygging av sofagruppe i kfu! Empty
PosteTema: Re: ombygging av sofagruppe i kfu!   ombygging av sofagruppe i kfu! Icon_minitimeOns 13 Feb 2008 - 16:52

Morten t skrev:
snakket om å bygge om sittegruppa i min kfu, for en stund siden, fant det ikke igjen, så her er status:
har vært hos forhandleren han skulle prøve og få tak i stoff til å sy om putene,
venter på svar, var vist ikke så lett å få tak i! ombyggingen er jo en relativt enkel sak! så nå er det bare å vente på pute trekket.
jeg tenker å bygge en stor pute i midten og en pute i hvert hjørne som ikke behøver å løftes opp for å komme ned i benken!
de vil si at hele prosessen med å komme ned i benken for å hente ting vil bli mye enklere enn det er i dag!
egentlig veldig rart at ikke Hobby har sett dette sjøl???

bilder og status kommer!

Ja dette har jeg irritert meg over de få dagene jeg har hatt KFU.
Snakker du om å bruke de eksisterende putene? For å lage nye mindre puter?
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Gjest
Gjest




ombygging av sofagruppe i kfu! Empty
PosteTema: Re: ombygging av sofagruppe i kfu!   ombygging av sofagruppe i kfu! Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 12:57

sveine skrev:
Morten t skrev:
snakket om å bygge om sittegruppa i min kfu, for en stund siden, fant det ikke igjen, så her er status:
har vært hos forhandleren han skulle prøve og få tak i stoff til å sy om putene,
venter på svar, var vist ikke så lett å få tak i! ombyggingen er jo en relativt enkel sak! så nå er det bare å vente på pute trekket.
jeg tenker å bygge en stor pute i midten og en pute i hvert hjørne som ikke behøver å løftes opp for å komme ned i benken!
de vil si at hele prosessen med å komme ned i benken for å hente ting vil bli mye enklere enn det er i dag!
egentlig veldig rart at ikke Hobby har sett dette sjøl???

bilder og status kommer!

Ja dette har jeg irritert meg over de få dagene jeg har hatt KFU.
Snakker du om å bruke de eksisterende putene? For å lage nye mindre puter?

har vel egentlig tenkt det, men kunne tenkt meg å bruke noen bedre puter som tåler litt mere vekt! men da må alle skiftes ut, så det blir nok bare å skjære den ene fremme i 3 og trekke de om!
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

ombygging av sofagruppe i kfu! Empty
PosteTema: Re: ombygging av sofagruppe i kfu!   ombygging av sofagruppe i kfu! Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 14:08

Morten t skrev:
sveine skrev:
Morten t skrev:
snakket om å bygge om sittegruppa i min kfu, for en stund siden, fant det ikke igjen, så her er status:
har vært hos forhandleren han skulle prøve og få tak i stoff til å sy om putene,
venter på svar, var vist ikke så lett å få tak i! ombyggingen er jo en relativt enkel sak! så nå er det bare å vente på pute trekket.
jeg tenker å bygge en stor pute i midten og en pute i hvert hjørne som ikke behøver å løftes opp for å komme ned i benken!
de vil si at hele prosessen med å komme ned i benken for å hente ting vil bli mye enklere enn det er i dag!
egentlig veldig rart at ikke Hobby har sett dette sjøl???

bilder og status kommer!

Ja dette har jeg irritert meg over de få dagene jeg har hatt KFU.
Snakker du om å bruke de eksisterende putene? For å lage nye mindre puter?

har vel egentlig tenkt det, men kunne tenkt meg å bruke noen bedre puter som tåler litt mere vekt! men da må alle skiftes ut, så det blir nok bare å skjære den ene fremme i 3 og trekke de om!

Jeg får vel heller ut på tur å oppleve problemet før jeg tenker i de baner. Laughing
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

ombygging av sofagruppe i kfu! Empty
PosteTema: Re: ombygging av sofagruppe i kfu!   ombygging av sofagruppe i kfu! Icon_minitimeOns 26 Mar 2008 - 21:42

Skjer det noe mer i denne sakhen her da??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ombygging av sofagruppe i kfu! Empty
PosteTema: Re: ombygging av sofagruppe i kfu!   ombygging av sofagruppe i kfu! Icon_minitimeFre 28 Mar 2008 - 10:56

njjja hehe har ikke fått noe nytt trekk til sofa`en så det er på hold!
Til Toppen Go down
Sponsored content





ombygging av sofagruppe i kfu! Empty
PosteTema: Re: ombygging av sofagruppe i kfu!   ombygging av sofagruppe i kfu! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
ombygging av sofagruppe i kfu!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Nakkestøtte til sofagruppe i Adria 743 UK
» Ombygging av Truma C4002 ?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: