CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Få, eller godt skjulte stikkontakter?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
sivmaria
CAMPER
CAMPER



Female
Antall Innlegg : 36
Registration date : 10.08.2015

Få, eller godt skjulte stikkontakter?  Empty
PosteTema: Få, eller godt skjulte stikkontakter?    Få, eller godt skjulte stikkontakter?  Icon_minitimeLør 10 Okt 2015 - 0:49

I min signatur ser dere hvilke vogn jeg har. Stusser over at jeg ikke finner noen stikkontakter ved rundsitteren? Det stikket jeg finner som er nærmest rundsitteren er på kjøkkenet, under dette barskapet/tv-hylla. Er det ingen nærmere rundsitteren?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Få, eller godt skjulte stikkontakter?  Empty
PosteTema: Re: Få, eller godt skjulte stikkontakter?    Få, eller godt skjulte stikkontakter?  Icon_minitimeLør 10 Okt 2015 - 10:34

Det skal du ikke være så overrasket over, mange av de kontinentale vognene var kjent for å spare på slikt, og hadde det som ekstrautstyr.
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Få, eller godt skjulte stikkontakter?  Empty
PosteTema: Re: Få, eller godt skjulte stikkontakter?    Få, eller godt skjulte stikkontakter?  Icon_minitimeLør 10 Okt 2015 - 19:30

Sjekk i hjørnet bak sofaputene. Der hadde vi en dobbel stikk
Til Toppen Go down
Sponsored content





Få, eller godt skjulte stikkontakter?  Empty
PosteTema: Re: Få, eller godt skjulte stikkontakter?    Få, eller godt skjulte stikkontakter?  Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Få, eller godt skjulte stikkontakter?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Er det noe galt med fortelt eller vogn eller skinne?
» Stikkontakter 743 uk 2012
» Helårstelt noe godt alternativ?
» Dritlukt - På godt norsk
» Kan dette være et godt kjøp..??

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: