Hei,
Håper det er noen med god kunskap på truma varme her,
Synes ikke det er noe fres i varmen bak i vogna, kommer nesten ikke luft ut av luftdysene verken på toalettet eller under senga, eller ved itteplassen mid i vogna
Ved døra og under sittegruppa bak er det god sirkulasjon og det er greit med varme, her kjenner jeg at det blåser
Når vifta går på fult er det såvidt du merker at det skjer noe, men det virker som det suser rundt doen en plass,
Vet at forrige eier har hatt problemer med sikringen til spyling av do, og det jeg mistenker er at det er noe som kan ha falt i fra hverandre der pga suselyden,
Har prøvd å stille spjeldet bak på vifta slik at jeg får mest varme bakover men synes ikke det er moe å snakke om,
Har bestillt 10 stk wl dyser som jeg har tenkt å plassere under vinduene, men jeg må jo få luft dit....
Hvor mye luft kommer det ut av dysene deres vogner?
Har hatt en 560 tidligere og der kom det greit med luft ut både på toalettet og dysa på senga, og den var det grei temperatur på
Noen som har erfaringer med dette og vet hvor mye arbeid det er å få det kontrollert,
Jeg har vert bak ovnen og juster spjeldet for å få mest varme bak i vogna men synes ikke det er noe hjelp, har sogar snudd spjeld huset for å få mest luft bakovermen det skjer altså lite,