CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.

Go down 
5 posters
AvInnlegg
esten
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
esten


Male
Antall Innlegg : 29
Age : 47
Localisation : Rørvik
Registration date : 04.06.2016

Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitimeLør 4 Jun 2016 - 20:06

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få harry-lys på begge sidene?? Question
Vogna er en 2011 polar 590 BK

Hilsen
Espen
Til Toppen Go down
Rudeboy
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Localisation : På landeveien
Registration date : 05.02.2011

Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Re: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitimeTir 7 Jun 2016 - 9:33

Er ikke det bare å kjøpe av Harry, da ?
Til Toppen Go down
rui
CARAVANER
CARAVANER
rui


Male
Antall Innlegg : 93
Localisation : Varhaug
Registration date : 15.11.2009

Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Re: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitimeTir 7 Jun 2016 - 12:42

Jeg hadde ei Dethleffsvogn med slike lys og der var det en vippebryter inni et skap for å bytte mellom lys på en/begge sider.
Til Toppen Go down
esten
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
esten


Male
Antall Innlegg : 29
Age : 47
Localisation : Rørvik
Registration date : 04.06.2016

Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Re: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitimeTir 7 Jun 2016 - 19:43

Rudeboy skrev:
Er ikke det bare å kjøpe av Harry, da ?

Humor er jo ei fin vogn!! Wink
Til Toppen Go down
trallala
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 30
Localisation : Nordland
Registration date : 20.07.2011

Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Re: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitimeTir 21 Jun 2016 - 14:02

Jeg har sett litt på å gjøre dette på vår 2009 680, og har studert en del på kablene/koblingene som gjør dette samt koblingsskjemaet som er i instruksjonsboka.
Hos meg ser det ut til at koblingen av venstre side er gjort under køyesengene bak skapet hvor elsentralen står.
Der blir den sorte kabelen fra stpøselet som kobles i bil koblet sammen med kabelen som kommer fra bryteren som styrer dette.
Det ligger også en brun kabel der som jeg tror er for høyre side.
Har ikke hatt tid til å undersøke videre om det stemmer, men kan evnt komme med en tilbakemelding når jeg får gjort det.
Til Toppen Go down
esten
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
esten


Male
Antall Innlegg : 29
Age : 47
Localisation : Rørvik
Registration date : 04.06.2016

Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Re: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitimeTir 21 Jun 2016 - 19:16

trallala skrev:
Jeg har sett litt på å gjøre dette på vår 2009 680, og har studert en del på kablene/koblingene som gjør dette samt koblingsskjemaet som er i instruksjonsboka.
Hos meg ser det ut til at koblingen av venstre side er gjort under køyesengene bak skapet hvor elsentralen står.
Der blir den sorte kabelen fra stpøselet som kobles i bil koblet sammen med kabelen som kommer fra bryteren som styrer dette.
Det ligger også en brun kabel der som jeg tror er for høyre side.
Har ikke hatt tid til å undersøke videre om det stemmer, men kan evnt komme med en tilbakemelding når jeg får gjort det.

Håper virkelig du legger ut hvordan det går her!! Wink

Espen
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Re: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitimeTir 21 Jun 2016 - 22:43

Det blir jo mange watt om alt utvendig lys skal skinne som et juletre. Best å bytte til LED-lys...

Det tar seg sikkert bra ut på litt avstand når vogna er utstyrt med litt pyntelys Laughing Lett å finne veien tilbake etter en tur på servicebygget.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
esten
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
esten


Male
Antall Innlegg : 29
Age : 47
Localisation : Rørvik
Registration date : 04.06.2016

Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Re: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitimeLør 20 Aug 2016 - 10:10

Da var polar vognen solgt, og en 2011 solifer finlandia 690 handlet inn..

Og der var det harrylys på begge sidene.. Ser de har gjort det så enkelt som å strekke strømledninger fra den ene markeringslyse i gasskassen til den andre.. Og vips så virket alle.. Så enkelt kan det gjøres.. Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Empty
PosteTema: Re: Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.    Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.  Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Harry-lys kun på en side på 2011 mod polar.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» POLAR 2011
» Nyttige hjemmesider
» side deksler til solifer
» Dansk side med mye inspirasjon
» Vektforskjell H / V side Beduin 590s

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: