CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Camping i Danmark

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Camping i Danmark Empty
PosteTema: Camping i Danmark   Camping i Danmark Icon_minitimeSøn 19 Jun 2016 - 18:48

Ønsker info om sikkerheten på campingplasser i og rundt de største byene i Danmark. Har hørt at det er mange som har blitt ranet og frastjålet alt av verdi i vogn og bobil, mens dem var på tur i byen, og om natta mens dem lå og sov. Stemmer det eller er det oppblåst tøv?
Til Toppen Go down
jonassigurdson94




Antall Innlegg : 3
Registration date : 19.01.2018

Camping i Danmark Empty
PosteTema: Re: Camping i Danmark   Camping i Danmark Icon_minitimeTir 30 Jan 2018 - 10:56

Hallo
Jeg bruker mye tid i Danmark, og jeg kan si at det ikke er noe problem. Det er ganske mye det samme som noe annet sted. Hvor har du tenkt å leir i Danmark?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Camping i Danmark Empty
PosteTema: Re: Camping i Danmark   Camping i Danmark Icon_minitimeTir 30 Jan 2018 - 13:22

Hei. Den turen i fjor ble dessverre ikke noe av, så vi forsøker igjen i år. Vi har planer om å streife litt i hele Danmark, og jeg har lest og hørt at det er mye som skjer på og ved de campingplassene som ligger i nærheten av litt større byer som Århus, Ålborg, Fredericia, Odense, Roskilde og ikke minst København. Lengre sør nært grensen til Tyskland skal det visst etter sigende være enda verre. Det er vel bare å bruke hue som ellers hvor en ferdes på ukjente steder, men noen steder er vel verre enn andre der som her.
Hvordan er det med bruk av bankkort? Var der for noen år siden men da hadde jeg problemer fordi det var få steder som godtok visa debet og eller mastercard. Har muligens blitt bedre nå?
Til Toppen Go down
awt
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
awt


Male
Antall Innlegg : 208
Localisation : Karmøy
Registration date : 13.08.2015

Camping i Danmark Empty
PosteTema: Re: Camping i Danmark   Camping i Danmark Icon_minitimeOns 31 Jan 2018 - 21:25

Har aldri hørt at dette er et problem i Danmark, og spesielt inne på et campingplassområde vil jeg påstå man er ganske trygg. Mulig typiske bycampingplasser kan være mer utsatte, men "vanlige" familecampingplasser hadde jeg ikke bekymret meg for.

I sverige er det derimot hakket verre, spesielt langs de større veiene.

Visa og Mastercard får man betale med "overalt" nå, men mot et lite gebyr (i Norge betaler butikkene gebyret). Butikkene kan selv sette gebyret, og spesielt småsjapper tar godt i her.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Camping i Danmark Empty
PosteTema: Re: Camping i Danmark   Camping i Danmark Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Camping i Danmark
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jambo camping i Danmark
» Camping med 2-åring i danmark - hva er billig og bra?
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Danmark
» Veisider Danmark

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: