CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ettermontering av håndkletørker

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 15:22

Vi har pr idag ikke gode nok tørkemuligheter i vogna. Det jeg tror kan hjelpe er å få ettermontert en håndkletørker e.l. på badet.
Er det noen som har gjort dette?

Ser for meg å montere den på ytterveggen til venstre for vasken.

Ettermontering av håndkletørker 72_-55777300
Kan dette gjøres uten å ødelegge noe tror dere?

Er det andre måter å etablere bedre tørk? Vi har et skap som vi henger en del klær i, men det er ikke nok sirkulasjon eller varm nok luft som strømmer opp i det skapet. Akkurat på dette var Adriaen vi hadde genial... (god tørk både i skap og på badet).
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 15:36

Du kan jo ganske enkelt gjøre som jeg gjorde i Hobbyen.


Ettermontering av håndkletørker Torkes11

Ettermontering av håndkletørker Torkes10


Skal love deg at med denne koblet på sentralvarmen blir det tørking lol! lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 15:45


_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 16:00

Den siste der er kanskje det enkleste. Den så ikke dum ut den.
Må ha meg en tur til Clas snart forstår jeg Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 16:18

Lars Egil

ikke sikkert du kan bruke denne, siden du er inne i dusj-sona, som jo dette badet betegnes som.... du må jo ha ei tilkobling der og....

Men du får en som ser helt likedan ut, som monteres på røret til Alden. du må bare passe på at toppen av den er lavere enn eksp.tankens væskenivå. den er og veldig enkel og montere, og kan stå i dusj-rommet. Jeg har selv denne, og syntes den funker toppers.
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 22:50

Hvor får jeg tak i den som monteres på Alden? Caravan sjapper? Kanskje anbefalt at de gjør monteringen også?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 22:52

Lars Egil skrev:
Hvor får jeg tak i den som monteres på Alden? Caravan sjapper? Kanskje anbefalt at de gjør monteringen også?

Lars Egil

det er jo et aldeprodukt.... så forhandlerene har den sikkert, eller kan skaffe den.... montasjen er enkel, så vidt jeg kan skjønne.... men du må dele røret til fyren da, og da tappe ned anlegget....
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 22:54

Ja.... skulle sikkert fått det til, men jeg tenker det enkleste er å overlate det til noen som jobber med dette til dagen... (eller i allefall har vær borti det).
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 22:56

Til Toppen Go down
Sponsored content





Ettermontering av håndkletørker Empty
PosteTema: Re: Ettermontering av håndkletørker   Ettermontering av håndkletørker Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ettermontering av håndkletørker
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ettermontering av gulvvarme
» Ettermontering av luker
» Ettermontering av stekeovn.
» Ettermontering av fast toalett

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: