CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 vannkranen på kabe 780

Go down 
2 posters
AvInnlegg
kabekabe




Antall Innlegg : 4
Registration date : 15.09.2015

vannkranen på kabe 780 Empty
PosteTema: vannkranen på kabe 780   vannkranen på kabe 780 Icon_minitimeMan 22 Aug 2016 - 6:18

Hei har en kabe 780 TDL KS og plages med at ledningene på vannkranen på kjøkkenet knages av ved bruk. Noen andre som har løst dette problemet eller må man bare bytte til en annen type krane. Ville jo helst ha den jeg har da den er dekorativ. Litt høy krane med u sving.
Til Toppen Go down
kabekabe




Antall Innlegg : 4
Registration date : 15.09.2015

vannkranen på kabe 780 Empty
PosteTema: Re: vannkranen på kabe 780   vannkranen på kabe 780 Icon_minitimeSøn 26 Mar 2017 - 13:10

Vi har samme krane og samme problem. har byttet microbryter og ledninger to ganger og nå har jeg byttet hele kranen så får vi se. Svakhet med disse kranene
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

vannkranen på kabe 780 Empty
PosteTema: Re: vannkranen på kabe 780   vannkranen på kabe 780 Icon_minitimeTir 28 Mar 2017 - 23:33

Uten å vite hvordan krana ser ut eller noen ting om problemet, er det første som slår meg at løsningen kanskje er å sette på ei strømpe på ledingen der den gnages av?
Til Toppen Go down
Sponsored content





vannkranen på kabe 780 Empty
PosteTema: Re: vannkranen på kabe 780   vannkranen på kabe 780 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
vannkranen på kabe 780
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kabe XL X2
» KABE 50 år!
» KABE -08
» Kabe påsken 08
» Innstruksjonsbok - 84' Kabe Smaragd GL

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: