CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fotointeresse

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Akkar




Antall Innlegg : 5
Registration date : 24.10.2016

Fotointeresse Empty
PosteTema: Fotointeresse   Fotointeresse Icon_minitimeSøn 6 Nov 2016 - 18:43

Ikke så veldig mye aktivitet her på fotoforumet. Er det flere enn bare meg her som er fotointeressert? Jeg har hatt foto som en av mine hobbyer i 15 år nå, og for tiden bruker jeg en Nikon D7100. Driver på med naturfoto, portrettfoto, macro, fugler, ville dyr. Tar bilder av det meste egentlig. Hvilket kamera og utstyr har andre folk her inne?
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Fotointeresse Empty
PosteTema: Re: Fotointeresse   Fotointeresse Icon_minitimeSøn 6 Nov 2016 - 19:18

Nikon D 5200. Fungerer fint, men blir stadig mindre brukt. Har også et Lumix TZ 20. Dette tar bra bilder, og er hendig å putte i lommen. Vurderer et nytt kvalitetskamera som er mindre enn D 5200, det blir altfor ofte lagt igjen hjemme. Evt. et Sony RX 100 eller Canon G7X, vi får se. Synd egentlig, får da ikke brukt Nikonoptikken min.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Fotointeresse Empty
PosteTema: Re: Fotointeresse   Fotointeresse Icon_minitimeMan 2 Okt 2017 - 22:45

Har ikke vært på forumet så mye de siste par årene, men denne tråden har jeg ikke sett.

Har tatt mye bilder på 70-80 tallet, men interessen har ligget noe nede i mange år. Gikk i fjor til innkjøp av Sony A7 MII, Sony OSS 70-200mm f4, Sony FE55mm f1,8 pluss en liten zoom 28-70, 3,5-5,6

Bratt lærekurve med overgang til fullformat. Neste er nok en lyssterk vidvinkel, samt en 85 Macro. Og mulig et adapter for Nikon, har tilgang til et stort spekter av Nikons toppobjektiv hvis ønskelg. Og et solid stativ, det er et must for nesten enhver anledning. Ser på dette som et mulig alternativ:

Fotointeresse Pim10010
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fotointeresse Empty
PosteTema: Re: Fotointeresse   Fotointeresse Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fotointeresse
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: FRI PRAT :: FOTOPRAT-
Gå Til: