CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Butikk med reservedeler til gammel vogn

Go down 
AvInnlegg
KjetilK
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 24
Localisation : Hallenskog, Røyken
Registration date : 20.12.2016

Butikk med reservedeler til gammel vogn Empty
PosteTema: Butikk med reservedeler til gammel vogn   Butikk med reservedeler til gammel vogn Icon_minitimeFre 3 Feb 2017 - 23:34

Nå har jeg testet det meste i den gamle Hobby 560-vogna jeg kjøpte for litt siden, og det eneste jeg ikke har fått til å funke ennå er kjøleskap på gass, men jeg har ikke prøvd så veldig heller. Synes det ser bra ut.

Jeg har tre ting jeg må få rettet opp i, og to ting som kanskje bør fikses, og så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i reservedeler i Oslo-området (og gjerne andre steder en Campinggården i Lier).

De tre tingene jeg trenger er

  1. Blendingsgardin til den store takluka
  2. Den ene utgangen for luft fra Trumaticen mangler en slangeklemme eller muffe eller noe slikt. Det ser ikke ut til å være noen krise, den holder ganske bra på luftrøret likevel, men jeg kan tenke meg den kan falle av under fart.
  3. Det kommer ut to gråvannsrør under vogna, det ene ser ut til å være et PVC-rør med ytre diameter 29 mm og indre diameter omtrent 20 mm fra kjøkkendelen, den andre det som ser ut som et vanlig avfallsrør med ytre diameter 25 mm fra do-delen. Men så er problemet at selv om de ender bare 20 cm fra hverandre er ikke disse to koblet sammen, så kjøkkenvannet renner rett ut... Ikke så populært overalt, kan jeg tenke meg.

Jeg trenger å komme meg til en butikk der de både kan ha disse delen på lager og gode råd om hva jeg bør kjøpe og hvordan montere gitt at dette skal være kjørevogn. Noen forslag?

De to siste tingene som hadde vært kjekt å fikse er

  1. Lokket over strøminntaket mangler
  2. Det er en bitteliten antydning til sprekk i takluka foran. Det kommer helt sikkert ikke inn noe vann der nå, men jeg tenker det kan være lurt å bytte den før det eventuelt gjør det.
Til Toppen Go down
http://kjetil.kjernsmo.net/
 
Butikk med reservedeler til gammel vogn
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Forsikring på gammel vogn
» Nybegynner med gammel vogn
» Gammel vogn fra Flekkefjord
» Tekke tak på gammel vogn
» Fersking med ny(-gammel) vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: