CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde:

Go down 
3 posters
AvInnlegg
nybegynner76




Antall Innlegg : 19
Registration date : 16.03.2016

Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde: Empty
PosteTema: Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde:   Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde: Icon_minitimeLør 4 Feb 2017 - 13:35

Jeg er selv 195 cm. derfor ønskes god takhøyde. Og god senge-plasslengde, minst 195 cm, helst 200 cm.
Er tenkt som kjørevogn, så ikke de største og bredeste vognene.

Er sensitiv for muggsopp og råte så vogna må være fri for det.

Budsjettet er ikke det feteste. Max 45.000, helst lavere.

Bilen min kan max trekke 1500 kilo. (kanskje da max 1450 kilo)?

Jeg holder til på Østlandet, nært Drammen.


Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde: Empty
PosteTema: Re: Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde:   Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde: Icon_minitimeSøn 5 Feb 2017 - 12:02

Det er kanskje ikke bare takhøyden du kan få litt problem med, men også lengda på seng. Smile

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Svirre

Svirre


Male
Antall Innlegg : 6
Localisation : Hadeland
Registration date : 21.04.2013

Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde: Empty
PosteTema: Re: Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde:   Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde: Icon_minitimeTir 7 Feb 2017 - 11:13

https://m.finn.no/car/caravan/ad.html?finnkode=90177434

Denne er nok ikke av den værste sorten. Tror det er 200cm seng, hvertfall 195, liten og lett, ikke så bred, gode lagringsmuligheter og av litt nyere dato.
Siden den står hos forhandler, så kan du sikkert få bedt om en fukttest (om de utfører dette). Siden den står i Borgenhaugen, så står denne ikke så langt unna din boplass Smile

Jeg vil uansett råde deg til å reise litt rundt og prøve noen vogner. Garantert mange forhandlere som har en eller annen vogn innenfor din prisklasse. Så du nevnte et annet sted at du kunne strekke deg lenger, og personlig tror jeg du får mye mer vogn for 65.000kr enn hvis du strekker deg til maks 45.000kr. Utvalget åpner seg mye mer i allefall Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde: Empty
PosteTema: Re: Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde:   Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde: Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde:
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Campingvogn ønskes kjøpt:
» Rimelig fortelt (sommer) ønskes kjøpt
» ISOCAMP ønskes kjøpt
» Deksel til CI Wilk ønskes kjøpt
» Ziptelt/markise ønskes kjøpt til 530 vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Kjøpes-
Gå Til: