CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 VOLVO XC 90

Go down 
+21
Cabby550
Løven
jsoleng
Oddbjørn
Jan Ole
Admin
Johnny
Ronny
Per Olav
Tommy
Lars
steinzak
Sten Rune
thor_egil
Camping Kai
Jan
Lars Egil
joka
Thomas
Harald
Legacy
25 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AvInnlegg
Gjest
Gjest




VOLVO XC 90 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: VOLVO XC 90   VOLVO XC 90 - Page 5 Icon_minitimeMan 7 Nov 2011 - 19:15

Lc120 skrev:

Kjørte 145 mil med bilen når den var ny i ett smekk,stoppet bare for diesel fylling.
Da trengte du ikke å fylle store skvetten, skal være mulig å få til 0,65 ved svært pen kjøring, og det vet jeg at du pleier!VOLVO XC 90 - Page 5 4
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

VOLVO XC 90 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: VOLVO XC 90   VOLVO XC 90 - Page 5 Icon_minitimeMan 7 Nov 2011 - 21:37

JanP: gå å lukt på den korka di du no,veit at du har ei på luringa.Å gikk nok litt meir da bilen va helt ny,skiboksen på taket og 6 pers med ferie oppaknining.
Hele sjokkerende 0,73 l/m.Var så lite i forbruk på lotta at Hell bil måtte sette på sitt utstyr for å sjekke dette. Cool Cool
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

VOLVO XC 90 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: VOLVO XC 90   VOLVO XC 90 - Page 5 Icon_minitimeTir 8 Nov 2011 - 0:01

JanP skrev:
Nå handler denne tråden om XC90, men jeg siklet litt på en Volvo (S80/S60) for en tid tilbake. Men når jeg så statistikkene på feil og problemer så ble det bare med tanken.
Og når en ser på det enorme verditapet som mange Volvo har, som S60, S80 og XC90 har etter bare 3 år så må det være en grunn til det. Det skjer ikke med kvalitetsbiler ihvertfall. Kjedelig for de som kjøper en bil og kanskje får mange og dyre reparasjoner iettertid, samt en bil som taper seg mye i verdi på de første årene.

Du har så rett.

Hva gjelder verditap,så ser man dette som ble publisert idag 7.November.Jeg har visst valgt rett
i dette henseende ser det ut til.

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10031499

Mitsubishi ASX og Outlander blant de som taper seg absolutt minst.ASX har mindre karosseri,men deler chassis og
teknikk med Outlander,som de nye motorene med reg.kjede - gearkasser - 4 WD -ja,i det hele tatt.

Nå har jeg den dieselen på 150 Hk,og den har et utrolig bra drag.Forbruk 0,6 på langkjøring,0,7 på småkjøring og
cirka litern med vogna etter.

Løp og kjøp !!
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

VOLVO XC 90 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: VOLVO XC 90   VOLVO XC 90 - Page 5 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011 - 0:46

Til Toppen Go down
Sponsored content





VOLVO XC 90 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: VOLVO XC 90   VOLVO XC 90 - Page 5 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
VOLVO XC 90
Til Toppen 
Side 5 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Volvo V70 AWD
» BMW X3 vs Volvo XC 70
» Volvo V70 2.4
» VOLVO V70
» Volvo 940

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: