CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Får ikke Alde Smart Controll til å fungere

Go down 
2 posters
AvInnlegg
jantoreh

Antall Innlegg : 1
Registration date : 16.07.2017

Får ikke Alde Smart Controll til å fungere Empty
PosteTema: Får ikke Alde Smart Controll til å fungere   Får ikke Alde Smart Controll til å fungere Icon_minitimeSøn 16 Jul 2017 - 20:45

Jeg har akkurat montert dette og har Alde 3020 HE. Jeg har montert etter veiledningen, men når jeg sender kommandoer fra telefonen via appen får jeg ingen retur og det skjer ingenting. Er det noen som har gode tips? Har montert dette i en Adria Alpina 903. Det er strøm på det da det lyser rødt i en knapp når jeg trykker på den. Har også fjernet SIM kort koden på SIM kortet.
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant

Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Får ikke Alde Smart Controll til å fungere Empty
PosteTema: Re: Får ikke Alde Smart Controll til å fungere   Får ikke Alde Smart Controll til å fungere Icon_minitimeSøn 16 Jul 2017 - 21:54

Dette her har jeg heller ikke noe greie på, men sett ut ifra at den er montert riktig, må det være en eller annen feil i programmeringen. Ser på Youtube og installasjons og bruksanvisningen på nett at det kan være fort gjort å missforstå med bla. Pinkode som tydligvis menes "sikkerhetskode som du velger slik at andre ikke kan koble seg til systemet ditt" og ikke pinkode til simkortet. Også regner jeg med at du har lagt til riktig tlfnr. både til sender og mottaker.

Men som sagt dette kan jeg ikke bare noen tanker.
https://www.youtube.com/watch?v=qqJ8EwpkIGs
http://www.alde.se/media/110819/bruks-och-installationsanvisning-alde-smart-control-v-3020-09-rev-1498_no.pdf
Til Toppen Go down

Får ikke Alde Smart Controll til å fungere
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Alde og TEC 710 RDK -06
» Alde 30 00
» Alde 2920 eller alde 2910?
» Alde - problemer
» Alde - Skifte av varmtvannsbereder