CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Er trumaen min frisk?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Lynvinge

Antall Innlegg : 1
Registration date : 16.07.2017

Er trumaen min frisk? Empty
PosteTema: Er trumaen min frisk?   Er trumaen min frisk? Icon_minitimeSøn 16 Jul 2017 - 22:59

Hei. Har ingen erfaring med truma og lurer fælt på om den er helt frisk. Legger ved en youtubevideo av hvprdan den oppfører seg fra halv effekt til full effekt. Er sånn på lav effekt og ved oppstart. Takk for svar

https://youtu.be/bVYeQjGOgcY
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid

Male
Antall Innlegg : 1393
Registration date : 12.10.2008

Er trumaen min frisk? Empty
PosteTema: Re: Er trumaen min frisk?   Er trumaen min frisk? Icon_minitimeMan 17 Jul 2017 - 9:27

Hei og velkommen til forumet med ditt første innlegg Smile
Vel, den brenner jo i hvertfall Surprised Men etter fargen på flammen å dømme, kanskje blåse ren brenneren, eventuelt (hvis du har filter på gassledningen) skifte/rengjøre fileteret?
Hvis flammen på "kokeplata" på kjøkkenet brenner rent, se bort fra eventuelt filter.
I eller på Trumabrenneren derimot kan glødeskall/partikler gjøre at flammen blir rødlig/ustabil. En forsiktig "blåseseanse" med trykkluft kan gjøre underverker.

Er du derimot totalt ukjent med gassanlegg, la en autorisert person hos et caravan/bobilverksted ta jobben. Gassanlegg skal man ikke uten videre tukle med hvis man ikke er helt sikker på hva man foretar seg.
Til Toppen Go down

Er trumaen min frisk?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tenneren til Trumaen går hele tiden...
» "Modde" Trumaen