CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
nybegynner76




Antall Innlegg : 19
Registration date : 16.03.2016

Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge? Empty
PosteTema: Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge?   Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge? Icon_minitimeOns 19 Jul 2017 - 22:53

Jeg tenker meg at jeg ønsker å alltid ha en oppredd seng klar.
Fikk en følelse av at Bürstner kunne være et godt merke type Delfin?

Fiat har jeg hørt mye negativt om kvalitesmessig.

Er det noen bobiler som utmerker seg i markedet kvalitetsmessig i dette segmentet av pris?
Til Toppen Go down
Nemomen




Antall Innlegg : 1
Registration date : 17.09.2022

Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge? Empty
PosteTema: Re: Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge?   Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge? Icon_minitimeLør 17 Sep 2022 - 1:34

Hei, «Nybegynner»

Var selv førstegangskjøper av bobil ( juni d.å.) og handlet en Bürstner Delfin. -05 modell, men med ‹kun› 87k på telleren. (Bygget på en Renault Master)
Kan foreløpig ikke si noe om kvaliteten på ‹kjøredelen› bortsett fra at den har registerkjede – ikke reim. (Gudskjetakk)

Er ellers aldeles henrykt over interiør-løsningene. Som du sier – en alltid oppredd seng. Og  kjøkken med rikelig skap-plass (som overalt ellers) – stort kjøleskap og liten men effektiv fryseboks ( til oppbevaring, ikke innfrysing!). Og til og med stekeovn!
Bad inneholdende dusj-nisje med foldedør. I motsetning til endel andre løsninger hvor man omtrent må dusje inni et klistrete forheng sånn sirka oppå dassen (pardon my french).
Uansett – etter en fabelaktig sommer i nyanskaffelsen, kommer nå høsten og vinterlagringens ‹kunst›. Som jeg naturlig nok ikke har synderlig kunnskap om. Derfor søker jeg nettet etter erfaringer fra likesinnete Bobilister.

Og da kom jeg over dette forumet. Hvor hjertet sank en smule når jeg så at ingen(?) hittil har svart på innlegget ditt fra juli d.å.!
Så min ‹reklamering› for Delfinen er jo sørgelig utdatért. Du har forhåpentligvis for lengst anskaffet en ‹rullende Oase›? ;-)

Vel, med et arkaisk grensesnitt på sidene her og etter en fryktelig kronglete registreringsprosess for å kunne svare på innlegget, har jeg omsider kommet sålangt. Om enn ikke kommet en døyt lengre i å få svar på mine egne spørsmål . . . ;-)

Har ikke navigert videre foreløpig, men håper jo at forumet er en smule mer aktivt enn det kan virke re. manglende respons på dine spørsmål.

Beste hilsner

asghegg likes this post

Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge? Empty
PosteTema: Re: Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge?   Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge? Icon_minitimeTor 22 Sep 2022 - 8:02

Hei Nemomen. Må dessverre skuffe deg, innlegget du har svart på er fra -17 og et godt bilde på hvor lav aktivitet som er på forumet. FB har nok også her overtatt fokus fra de aller fleste. Shocked
Og profilen har ikke vert innlogget siden dagen etter innlegget.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content





Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge? Empty
PosteTema: Re: Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge?   Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Drifstikker Bobil til kr max 350.000,- hvilke bør jeg velge?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Førstegangskjøper av bobil. Hva skal vi velge?
» Ny GPS, hva skal jeg velge?
» Nytt trekkdyr, hva skal man velge?
» Førstegangskjøper - Hvilket ekstra utstyr må jeg velge.
» Hvilke dekk til vogna?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: BOBIL :: BOBILPRAT-
Gå Til: