CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 12v pumpe går hele tiden

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Storeulv




Male
Antall Innlegg : 3
Localisation : Lakselv
Registration date : 05.08.2009

12v pumpe går hele tiden Empty
PosteTema: 12v pumpe går hele tiden   12v pumpe går hele tiden Icon_minitimeOns 16 Aug 2017 - 8:49

Vi har nettopp kjøpt en Solifer Artic 366 2011 modell med Alde compact 3010. Når vi setter på varmen (og står på landstrøm) så går 12v pumpe hele tiden. I meny har vi satt pumpevalg til auto og også at termostat skal styre pumpe. Når temperatur er over det termostaten er satt til så stopper den, men når termostat slår inn så starter 12v pumpe uannsett. Jeg mener jeg leste et sted at noen valgte å bygge om til 12v drift pga problemer med 230v pumpe, men finner ikke dette igjen.

Før jeg begynner å skru for mye så lurer jeg på om dette er en vanlig "fiks" i såfall? Samt om noen har forslag til hvordan jeg bør feilsøke/utbedre dette? Det bråker mye fra 12v så jeg vil gjerne at den ikke går når vi står på landsstrøm.
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

12v pumpe går hele tiden Empty
PosteTema: Re: 12v pumpe går hele tiden   12v pumpe går hele tiden Icon_minitimeOns 16 Aug 2017 - 9:44

Klippet her i fra http://www.alde.co.uk/downloads/alde_3010_instruct.pdf

12v pumpe går hele tiden Alde_s10

Det vil si: Har du montert feks. 230v. pumpe kan det velges fra displayet.
Til Toppen Go down
 
12v pumpe går hele tiden
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tenneren til Trumaen går hele tiden...
» Truma Ultraheat (230V) varmer hele tiden..!
» Øyeblikkelig hjelp!!!! Sikring på stolpen går hele tiden!
» Påsken en gang i tiden
» Vanntrykk/pumpe

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: