CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650

Go down 
3 posters
AvInnlegg
kjaake




Antall Innlegg : 4
Registration date : 17.07.2018

Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Empty
PosteTema: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Icon_minitimeTir 17 Jul 2018 - 21:06

Hei!

Kjøpte nylig en hobby 650 2007 modell.
Problemet her er at det kun kan slåes på 2 lys samtidig via panelet med døren.

Dvs, står feks kjøkken og spotter på og jeg vil slå på tak lampe, må jeg slå av en av de nevnte for å slå på et annet.
Det viser seg at koblingsboksen er av en nyere variant (ukjent) da denne var kjøpt og byttet i det tidsrommet hobby gikk over til en ny versjon.

Finner ingen skjema verken i vognen eller på nett på hvordan ting skal kobles slik jeg kan kontroll sjekke om alt er rett.

Noen som kjenner til dette problemet å evt har en løsning?
Alt utenom denne funksjonen fungerer utmerket.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Empty
PosteTema: Re: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Icon_minitimeOns 18 Jul 2018 - 9:43

Hei.
Sund at du ikke sjekket dette når du handlet. Men er det feil så er selger også ansvarlig for slike ting, enten det er privat eller firma. Det er enklere å få hjelp om du handlet fra et firma. Så start med å legge det frem der.
Ser at du sliter med mere på vogna, så jeg tror at du bør ta kontakt med forhandler. Sørg for å varsle (bli enig med) tidligere ier om det er en privatperson før du gjør det.
Til Toppen Go down
kjaake




Antall Innlegg : 4
Registration date : 17.07.2018

Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Empty
PosteTema: Re: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Icon_minitimeTor 19 Jul 2018 - 15:38

Hei.

Jeg var klar over denne feilen her når jeg kjøpte vogenen. Fikk vognen latterlig billig skjønner du.

Så derfor jeg lurer på om her er andre som har hatt lignende problemer.
Til Toppen Go down
Camino




Antall Innlegg : 1
Registration date : 20.04.2020

Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Empty
PosteTema: Re: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Icon_minitimeTir 25 Aug 2020 - 16:08

kjaake skrev:
Hei.

Jeg var klar over denne feilen her når jeg kjøpte vogenen. Fikk vognen latterlig billig skjønner du.

Så derfor jeg lurer på om her er andre som har hatt lign
ende problemer.
Hei, fant du ut noe om disse feilene? Mvh Ronny Wallestrand
Til Toppen Go down
Sponsored content





Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Empty
PosteTema: Re: Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650   Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Klarer kun og slå på to lys om gangen. Hobby 650
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hobby 720 UKFe og Dometic Hobby Cool 25 Klimaanlegg?
» hobby 610 89modell
» min hobby!
» Hobby 780 VIP !
» Ny dør Hobby 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: