CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Råtten sidevegg

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Espen1982




Antall Innlegg : 1
Registration date : 30.09.2018

Råtten sidevegg Empty
PosteTema: Råtten sidevegg   Råtten sidevegg Icon_minitimeSøn 30 Sep 2018 - 22:10

Noen som har byggd nye vegger og tak på en campingvogn før?
Tenker da å bruke innredningen og lage nye vegger som settes på eksisterende gulv og legges mot eksisterende innredning.
Tenker da og lage skråtak slik at vogntaket passer mot spikertelt.

Hvilken dim burde jeg bruke i vegg. Holder det med 5cm isolasjon eller burde jeg bruke 7cm.
Må tenke på å holde vekten nede. Vognen skal bare fraktes til campingen etter bygging.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Råtten sidevegg Empty
PosteTema: Re: Råtten sidevegg   Råtten sidevegg Icon_minitimeMan 1 Okt 2018 - 19:01

Kanskje en bedre ide å skaffe seg ei bedre vogn. Og som kan tas i bruk som den er med en gang. Dette prosjektet du skriver om kan fort bli til et mareritt.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Råtten sidevegg Empty
PosteTema: Re: Råtten sidevegg   Råtten sidevegg Icon_minitimeMan 1 Okt 2018 - 20:38

Noen ganger dukker det opp merkverdige prosjekt her på forumet. Noen lanserer noe helt villt som de tror lar seg gjennomføre. Andre lager prosjekt på pur skøy, men alvorlig fremstillt. Husker noen prosjektet med isolering av vogna med høyballer, forresten? Var jo noen som drev ap med oss.

Men dette prosjektet har jeg vondt for å tro er helt alvorlig ment. Å frakte noe slikt på veien er sikkert både farlig og med en kraftig overvekt.
Glem det snarst mulig. Ikke vits i å bruke tid på å foreslå noe til et helt koko prosjekt. Og da tar jeg utgangspunkt i det TS selv skriver, og bruker hodet for å visualisere sluttresultatet inni hodet. Og det som åpenbarer meg da ser ikke bra ut. Helt koko.

(Og dette er ikke ment å fornærme TS, så det er sagt. Men prosjektet er og blir dødfødt).
Til Toppen Go down
Sponsored content





Råtten sidevegg Empty
PosteTema: Re: Råtten sidevegg   Råtten sidevegg Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Råtten sidevegg
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: