CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Bygge ny platting.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Løken

Antall Innlegg : 1
Registration date : 06.10.2018

Bygge ny platting. Empty
PosteTema: Bygge ny platting.   Bygge ny platting. Icon_minitimeLør 13 Okt 2018 - 12:13

Har gått til innkjøp av ny vogn. Har også kjøpt et Ventura Pacific 300 fortelt. Ønsker å bygge en platting hvor teltet barduneres i veggene på plattingen. Må da vogna heves høyere enn høyden på plattingen for at dette skal gå noenlunde bra? Går det greit å bygge plattingen før teltet settes opp? 5,32 meter mellom teltskinnene, og 3 meter dybde. Har aldri bygd platting før..
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny

Antall Innlegg : 8905
Registration date : 12.03.2007

Bygge ny platting. Empty
PosteTema: Re: Bygge ny platting.   Bygge ny platting. Icon_minitimeLør 13 Okt 2018 - 17:34

Tror jeg ville ha satt opp teltet en gang først med vogn oppvatret på bakken. Da har du en mulighet til å merke opp ytterkanter og samtidig se hvilken høyde vogna må stå i i forhold til platting.
Men må sies at jeg har ikke noe erfaring med ditt telt i forhold til platting. Hadde bare et 3,20 universaltelt som vi brukte i forbindelse med platting og da lektet vi sideveggene fast oppå platting. Platting var da en del større enn teltet.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Ghost

Male
Antall Innlegg : 15
Registration date : 08.01.2019

Bygge ny platting. Empty
PosteTema: Re: Bygge ny platting.   Bygge ny platting. Icon_minitimeTor 10 Jan 2019 - 0:47

Hei, vi kjøpte et oppbåsbart forrtelt til vår hobby 720 da vi kjøpte den hos forhandler. Det største som gikk til den vognen sa selger. Vi har ikke prøvd dette enda. Noen som har meninger eller erfaringer med disse teltene? Er disse bra og like enkel å sette opp som selger mente (pump i 4-5 min så setter det seg opp selv sa han)
Til Toppen Go down
Sponsored content

Bygge ny platting. Empty
PosteTema: Re: Bygge ny platting.   Bygge ny platting. Icon_minitime

Til Toppen Go down

Bygge ny platting.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bygge om dobbeltseng
» Platting
» "Flyttbar" platting
» Isolere platting
» Jeg skal bygge spikertelt, men trenger hjelp av dere...