Johnny: tror jeg heller litt mot det du skriver. Hydraulikk er ikke 100% til alle tider, og støttebukker samt en del klosser bruker jeg i dag. Men det tar en del tid å få det i riktig høyde, da terrenget heller litt oppover (vogna henger mere i bakenden). Men å investere i noe som en ikke vet så mye om i forkant er risikabelt. Selgere er jo selgere, og der får man sjelden den hele og fulle sannhet.
Skal se på bobilforum om det er noe info å hente der, det finnes sikkert noen står parkert over flere måneder som har noe erfaring å komme med. Men fornuften tilsier at det ikke er verdt investeringen.
Men nyvogna er ikke på plass enda. Håpte at det skulle skje i denne uka. Får ikke noe svar fra speditøren i Tyskland, fabrikken har overdratt den til speditøren. Og de er ikke enkle å få svar fra, eller knapt mulig å kontakte. Får avvente noen dager. Forhandler skal montere mye; mover, solceller, AC, div sensorer til Alde, flere stømuttak og TV-antenne osv. Og jeg skal få montert mye jeg også, så får vi se om det blir noe i løpet av kort tid.