CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Bolla78




Antall Innlegg : 1
Registration date : 28.04.2019

Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe Empty
PosteTema: Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe   Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe Icon_minitimeSøn 28 Apr 2019 - 21:12

Hei.

Har etter vinterlagring gått igjennom vogna for å teste at alt fungerer som det skal til sesongen. Oppdaget da til min store fortvilelse at sirkulasjonspumpen som skal sirkulere varmt vann til radiatorer ikke vil starte. Denne sitter på toppen av væskebeholderen i klesskapet bak i vognen. Til informasjon dette er en Adria Adora 573PT 2016 mod.
Eg har kontrollert at eg ikke får spenning til pumpen, altså 12V heller ikke på utgangen fra kretskortet som sitter på toppen av varmeren. Setter stor pris på tips.... Har hørt om andre som har fått dette til å virke med å ta strømmen over natta, men ikke i mitt tilfelle hvertfall..
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe Empty
PosteTema: Re: Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe   Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe Icon_minitimeSøn 28 Apr 2019 - 21:49

Mitt enkle forslag er å kontakte forhandler. Om ikke pumpa får strøm så styres den jo fra Alden. Vogna er jo nesten ny, og om det er noe som reparesres så bør du snakke med forhandler. Spesiellt når du sier at det ikke er strøm på utgangen fra kretskortet. Da er det nok ikke mye å hjelpe deg med, dessverre.
Til Toppen Go down
 
Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ustabil alde 3020
» Alde 3020 Forlengelserør takskorstein
» Lekasje av kjølevæske Alde Compact 3020
» Alde smartcontrol
» Alde 30 00

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: