DagArne CAMPER
Antall Innlegg : 30 Registration date : 16.04.2019
| Tema: Rammenummer Tabbert 80-modell Tor 30 Mai 2019 - 10:38 | |
| Hvor finner jeg rammenummer på en 80-modell Tabbert? Har kjøpt en sånn billig, men skulle hatt det for å hente ut skilt og sjekket for heftelser. Så på ramme foran på et skilt står ikke noe der. De som har den hadde tatt bilde av plate på ramme for å få ut prøveskilt [url=https://servimg.com/view/20076240/2] [/url | |
|
vesto CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 336 Localisation : Trondheim, Hommelvik Registration date : 19.01.2013
| Tema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell Tor 30 Mai 2019 - 12:26 | |
| Burde være i nærheten av den skiltplaten... Hvilket nr er det man ser konturene av under skiltplaten da? | |
|
DagArne CAMPER
| Tema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell Tor 30 Mai 2019 - 13:15 | |
| Var det sånn den gjorde for 40 år siden? Satte ei plate over rammenummer . Må jo bore bort naglene i plata for å se det. Håpløst å finne ut av det på ei gammel vogn da.. | |
|
kaiat
Antall Innlegg : 15 Registration date : 17.11.2008
| Tema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell Fre 31 Mai 2019 - 22:43 | |
| Den plata ser ut til å være typeskiltet for selve påløpet, og ikke vogna i seg selv. Bruker ikke rammenummeret for vogna å stå på et skilt på en av ytterveggene da?
Fulgte det med noen papirer på vogna, som bruksanvisning og slikt? Er du heldig, er kanskje registreringsnummeret skrevet på et eller annet. Fukttest, forsikringsbevis eller noe slikt. | |
|
DagArne CAMPER
| Tema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell Lør 1 Jun 2019 - 9:03 | |
| - kaiat skrev:
- Den plata ser ut til å være typeskiltet for selve påløpet, og ikke vogna i seg selv. Bruker ikke rammenummeret for vogna å stå på et skilt på en av ytterveggene da?
Fulgte det med noen papirer på vogna, som bruksanvisning og slikt? Er du heldig, er kanskje registreringsnummeret skrevet på et eller annet. Fukttest, forsikringsbevis eller noe slikt. Nei, ingen papirer eller noen ting. synes det var rart de fikk ut prøveskilt uten verken rammenummer eller gammelt skiltnummer. Valgte bort denne da jeg ble usikker på vogna pga manglende papirer. Fant heller ikke rammenummer ved leting. Ser ut som det er antydning til tall som er skjult av typeskiltet. Har valgt ei annen vogn, som er skilt på og som var billig. Skrev jeg hadde kjøpt den i startinnlegget da jeg egentlig hadde gjort det, men ikke betalt. Antok det skulle være mulig å finne noe om vogna. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell | |
| |
|