| Interiørskade Hobby 460 | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Vilfred
Antall Innlegg : 3 Registration date : 07.12.2019
| Tema: Interiørskade Hobby 460 Tor 12 Des 2019 - 14:18 | |
| Hei! Lurer på hvordan man legger til bilder eller andre linker til innlegget Finner ingen button i headingen | |
|
| |
janp GENERAL!
Antall Innlegg : 3370 Registration date : 19.01.2012
| Tema: Re: Interiørskade Hobby 460 Tor 12 Des 2019 - 16:53 | |
| Det er 3 valg, host an image, insert an image, insert link og video youtube i menylinja. Burde ikke være så vanskelig å finne det.
Prøv deg frem på et annet sted, tror det er ei testside også. Velger du "host an image så kommer nmenyen der du laster opp bildet. Ikke velg 1024, men 800 i nedtrekksmenyen. Kopier linken i midten av de tre og lim inn i din post så er det der. | |
|
| |
Vilfred
| Tema: Interiørskade Hobby 460 UFE 2010 Tor 12 Des 2019 - 19:01 | |
| Hei igjen! Og takk for veiledning Oppdaget plutselig i høst at lista oppunder taket hadde vridd seg og blitt helt deformert. Det samme også på andre siden ved speilet. Er det noen som har opplevd tilsvarende på Hobby? Det virker som lista er av plast. Kan ikke finne åpenbare tegn på fukt. Kan det ha blitt forårsaket av varme? Eventuelle forslag til utbedring? Takknemlig for svar. Mvh Vilfred | |
|
| |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8916 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Interiørskade Hobby 460 Fre 13 Des 2019 - 13:33 | |
| Dette har jeg sett før den type lister. Forskjellige typer plastlister ute å går og har vært brukt av nesten alle vognprodusenter. Over tid forandrer de fasong og de krymper. Har med hell tatt av slike lister og lagt dem i varmt vann. Da blir de såpass myke at de enkelt kan strekkes litt og bearbeides slik at de får tilbake opprinnelig form. Resultatet må ikke forventes å bli 100% og vil etter en stund endres igjen. Er vel temperatur endringer som gjør at listene endrer seg. | |
|
| |
janp GENERAL!
| Tema: Re: Interiørskade Hobby 460 Fre 13 Des 2019 - 22:07 | |
| Stemmer det, Johnny. Fikk det samme på vogna vi hentet i fjor vår, 760 Exclusiv. Og det er litt av det samme på den vogna vi byttet inn i i vår. Se på bildet under, er den pyntelista opp mot taket. Er LED-belysning bak. Lista trekke seg sammen, ser det ut til for meg. Ser ihvertfall ut som den blir kortere, og ikke holder seg på plass i innersvinger. Bildet er hentet fra ei vogn på finn.no | |
|
| |
Vilfred
| Tema: Re: Interiørskade Hobby 460 Lør 14 Des 2019 - 13:38 | |
| OK. Takk for tilbakemeldinger . Prøver å ta av listene til våren igjen og forme dem i varmt vann. Bare glad for at det ikke var fukt, som jeg fryktet i 1. omgang. | |
|
| |
GeirN
Antall Innlegg : 2 Registration date : 18.09.2012
| Tema: Re: Interiørskade Hobby 460 Tor 26 Des 2019 - 15:46 | |
| Hei, Vi har samme problem på vår Hobby 720 2012 mod. Fikk samme råd om varmt vann evt varmluft, men har ikke testet det ennå. Kunne det evt være en løsning å kjøpe nye lister og montere hvis ikke varmt vann/luft fungerer? @Vilfred: Tar en gjerne en tilbakemelding på om varmt vann løsningen fungerer. | |
|
| |
janp GENERAL!
| Tema: Re: Interiørskade Hobby 460 Tor 26 Des 2019 - 20:16 | |
| Tfor ikke oppvarming hjelper. Dette vil etter tid trekke seg sammen igjen til sin opprinnelige form. Antar dette er blitt varmet før påmontering, men oppfinnelig lengde muligens er noe kortere. Men jeg gjetter bare her. | |
|
| |
soulvoid
Antall Innlegg : 5 Registration date : 16.02.2012
| Tema: Re: Interiørskade Hobby 460 Tir 21 Apr 2020 - 19:48 | |
| Har lignende på min, ikke løsnet i svingene men har krympet i endene. Lurte på om det gjerne er treverket som strekker og krymper med fuktighet også, vi bruker vogna på vinterene og det blir rimelig høy luftfuktighet. At vogna går fra minusgrader til 22 pluss i løpet av en time eller to gjør vel også sitt.
Noen som vet hva denne lista kalles hvis man skulle bestilt den og hva den evnt. koster? Hvis det er billig så kunne jeg tenkt meg å bytte hele, hvis den er drit dyr så vurderer jeg å bare kutte små biter og lime inn der det har blitt gap. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Interiørskade Hobby 460 | |
| |
|
| |
| Interiørskade Hobby 460 | |
|