CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Null flamme uten vanntermometer

Go down 
AvInnlegg
ThomasV81




Antall Innlegg : 4
Registration date : 01.07.2020

Null flamme uten vanntermometer Empty
PosteTema: Null flamme uten vanntermometer   Null flamme uten vanntermometer Icon_minitimeTor 2 Jul 2020 - 0:19


Hei

Kjøpte min første vogn, og den er nok under kategori "vellbrukt". Den er fra 1993 og har ett primusanlegg 2470 med panel 719081.

Jeg har etter en ukes jobb klart å få varme på strøm til å virke både på tempraturføler i varmtvannstanken og Lufttermistor ( av og til og går til den er varm men skrur seg ikke på igjen automatisk).

På gass derimot får jeg den til å fungere utmerket så lenge jeg bruker sensor i varmtvannstanken, men straks jeg trykker på knappen på panelet for å bruke føler i luft skrur gassen seg av. (Har juster på kortet og uten suksee)

Noen som vet om problemet kan ligge i selve lufttermistor'en eller om feilen kan ligge en annen plass jeg overser (e.g. i kretskortet eller lignende).
Kan bestille ny sensor men vil helst slippe dersom noen har tips til annet jeg kan teste først.

En "soon to be" happy camper
Til Toppen Go down
 
Null flamme uten vanntermometer
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Null flamme uten vanntermometer
» Primus 2470 virker ikke uten å koble til vanntermometer
» Fra null fukt til råte på under ett år!?...
» Ingen flamme på Truma
» Polar 590BK 2008 - null VANN ut av varmtvannskraner

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: