CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?

Go down 
AvInnlegg
Svennok

Antall Innlegg : 18
Registration date : 19.07.2020

Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Empty
PosteTema: Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?   Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Icon_minitimeFre 24 Jul 2020 - 22:28

Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? På forhånd takk 😃
Til Toppen Go down
quattro1
DIREKTØR!
DIREKTØR!

Male
Antall Innlegg : 897
Registration date : 08.12.2011

PosteTema: Re: Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?   Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Icon_minitimeFre 24 Jul 2020 - 23:37

Nei, vet ikke hvorfor det er slik, men har observert det samme. Antar at det må ha noe med selve kula eller kulehansken å gjøre. Vanskelig å si hva det er, egentlig. Men sålenge kulehansken sitter greit på og Winterhoffen fungerer og helningsvinkelen er nokså moderat får det passere, rett og slett. Kanskje noen i forumet har et klokt svar?
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant

Antall Innlegg : 585
Registration date : 18.06.2012

PosteTema: Re: Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?   Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Icon_minitimeSøn 26 Jul 2020 - 13:53

Har ikke tenkt så mye på det i det siste, på mine tilhengere er det ikke så mye å vandre på.
Hvis jeg skal gjette vil jeg tro at det har noe med rundkjøringene å gjøre, den tyngste delen vil litt over til høyre i hver rundkjøring.
Må i hvert fall tenke på det når jeg laster lastebilen.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?   Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Icon_minitime

Til Toppen Go down

Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?
Til Toppen 
Side 1 av 1