CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby 650 kfu

Go down 
2 posters
AvInnlegg
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

Hobby 650 kfu Empty
PosteTema: Hobby 650 kfu   Hobby 650 kfu Icon_minitimeOns 29 Jul 2020 - 23:13

Vi lurer litt på å bytte ut Fendten med enten Hobby 650kfu, eller en vogn med samme løsning. Vi har tre barn, men få, om noen av disse har trippel køy. Kan den lille sittegruppen legges ned til seng? Ungen er 3 år nå.
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Hobby 650 kfu Empty
PosteTema: Re: Hobby 650 kfu   Hobby 650 kfu Icon_minitimeTor 30 Jul 2020 - 2:06

Trippel køy i høyden betyr vel lite luft mellom køyene, særlig hvis det er varmt. Vil anta at den lille sittegruppen kan legges ned til en ok seng, særlig om man støtter opp med en grei overmadrass. Slike får man for en billig penge hos f.eks. Jysk. Da blir det bedre sovemiljø for alle de 3 små, lykke til.

Men igjen, hvis man skal vintercampe årevis kan sikkert prisnivået for Kabe forsvares, hvis ikke er det bortkastede penger. Vår Bürstner med el gulvvarme og Truma takler det meste elegant både vår og høst, og står inne om vinteren. Er slett ikke villig til å betale dyrt for en "vintervogn".
Til Toppen Go down
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

Hobby 650 kfu Empty
PosteTema: Re: Hobby 650 kfu   Hobby 650 kfu Icon_minitimeTor 30 Jul 2020 - 11:10

Ja det blir veldig tett. Særlig den nederste blir veldig huleaktig og dårlig luft. Kane har 50cm soveflate hvis man legger ned den lille sittegruppen. Hobby tror jeg er trangere. Adria har mer luft pluss skapkøy over dobbeltseng,men da føler jeg vår løsning er bedre. Hadde vinkelen på innkjørselen min vært bedre kunne vi hatt større, men jeg er redd enakslet ala Adria 663 vil ta nedi. Hobby 650 håper jeg går, men de ser relativt lave ut. Og så er det hobby.... Det blir noen hakk ned i kvalitet i forhold til Fendt hvor alt er veldig solid og robust.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby 650 kfu Empty
PosteTema: Re: Hobby 650 kfu   Hobby 650 kfu Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby 650 kfu
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hobby 720 UKFe og Dometic Hobby Cool 25 Klimaanlegg?
» hobby 610 89modell
» min hobby!
» Hobby 780 VIP !
» Ny dør Hobby 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: