CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Langtur til Nordkapp i september?

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Saddleback
CAMPER
CAMPER

Antall Innlegg : 31
Registration date : 16.06.2020

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeTor 10 Sep 2020 - 19:13

Helt i orden at folk ikke er enige i alt jeg skriver, det lever jeg godt med. Å slette alle sine innlegg i ettertid, og dermed ødelegge hele tråden og diskusjonen for alle andre som er innom for å lese, det syns jeg derimot er skikkelig lavmål.

Du vet selv hvem du er, og det gjør også de andre som leser denne tråden.
Til Toppen Go down
Saddleback
CAMPER
CAMPER

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Sep 2020 - 17:42

Lar siste innlegg stå urørt som en avslutning på avsporingen i denne tråden. Har ellers ryddet litt og fjernet den andre halvparten av en irrelevant diskusjon, og håper at jeg ikke opplever dette her inne en gang til.
Til Toppen Go down
johan_a
CARAVANER
CARAVANER

Antall Innlegg : 83
Registration date : 02.12.2011

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Sep 2020 - 18:12

Når du linker til din egen hjemmeside så er det vel kun for å få mest mulig klikk. Og for all del; ikke tenk på de som plages med å se bildene dine. Om din pc skalerer perfekt så er det slette ikke sikkert at alle har pc eller nettbrett som skalereralt perfekt.
Og hva om hjemmesiden din endrer adresse, eller at du legger den ned? Vips. Alle bilder borte! Og det er mange bilder som er blitt borte pga eksterne lenker som ikke virker lengre. Kun en logo fra f.eks photobucket.

Så legg litt av egoet tilside, og ha i bakhodet at ikke alle kan lese bildene dine uten å scrolle sidelengs. Og hva som er irrelevant i en tråd kommer an på øynene som ser. Ingen eier noe som helst, ei heller du. Og istedet for å skjelle så kan du tenke litt. Og det som er borte var saklig og greitt, men du holder på ditt. Og konstruktiv tilbakemelding er greitt å ha i mente.
Til Toppen Go down
Saddleback
CAMPER
CAMPER

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Sep 2020 - 18:25

johan_a skrev:
Når du linker til din egen hjemmeside så er det vel kun for å få mest mulig klikk. Og for all del; ikke tenk på de som plages med å se bildene dine. Om din pc skalerer perfekt så er det slette ikke sikkert at alle har pc eller nettbrett som skalereralt perfekt.
Og hva om hjemmesiden din endrer adresse, eller at du legger den ned? Vips. Alle bilder borte! Og det er mange bilder som er blitt borte pga eksterne lenker som ikke virker lengre. Kun en logo fra f.eks photobucket.

Så legg litt av egoet tilside, og ha i bakhodet at ikke alle kan lese bildene dine uten å scrolle sidelengs. Og hva som er irrelevant i en tråd kommer an på øynene som ser. Ingen eier noe som helst, ei heller du. Og istedet for å skjelle så kan du tenke litt. Og det som er borte var saklig og greitt, men du holder på ditt. Og konstruktiv tilbakemelding er greitt å ha i mente.

Wow, du har virkelig ikke fått med deg noe som helst du! Men det er helt i orden for meg, du må gjerne få siste ord i denne tråden selv om du ikke har uttalt deg tidligere, og moderator kan gjerne slette hele denne tråden for min del.
Til Toppen Go down
vesto
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
vesto

Antall Innlegg : 264
Registration date : 19.01.2013

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Sep 2020 - 19:03

Til opplysning så har bildene i denne tråden vært perfekt til min PC.
Ingen behov for å scrolle sideveis.

Ellers ble det en unødvendig avsporing på en hyggelig og fin tråd!
Ha en fin fin uke alle sammens!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny

Antall Innlegg : 8822
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeTir 15 Sep 2020 - 7:07

Flotte bilder og artig med en en slik tur. Og bildene vises perfekt på min Chromebook med Google chrome.
Håper du kan bidra med mere slike fortellinger.
Har og vært inne på hjemmesiden din og lest om andre turer du har hatt og sett på bildene derfra.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Saddleback
CAMPER
CAMPER

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeTir 15 Sep 2020 - 8:43

Takk for det. Forumet skalerer visst bra i mobilvisning (Chromebook, nettbrett o.l.), men vanlig skrivebordsvisning for PC har visst en bug som gjør at skaleringen ikke funker, og det er jo uheldig.

Uansett ble det så mye bråk og spetakkel rundt disse bildene mine at jeg har valgt å fjerne de fra denne tråden, så da slipper folk å scrolle sideveis. Det er også veldig lite givende å prøve å bidra litt her inne når man blir møtt med den tonen som enkelte utviser, så jeg må bare ta en vurdering på om jeg skal fortsette å skrive.
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka

Male
Antall Innlegg : 766
Registration date : 17.06.2007

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeTir 15 Sep 2020 - 17:16

flotte bilder.. det var ikke noe problem å se de på min (5 år gamle) macbook pro 13"
Til Toppen Go down
Saddleback
CAMPER
CAMPER

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitimeYesterday at 19:20

Sender en kjempestor takk til Nordkapp Elektroservice AS som klarte å finne et nytt batteri til min gamle telefon (ingen her nede som kunne det), og som også bestilte det og fikk det sendt nedover etter at jeg hadde kommet hjem igjen. Det kaller jeg kundeservice!

Med et nytt batteri fikk jeg liv i telefonen min igjen, og kunne hente fram noen bilder fra turen oppover som jeg trodde var tapt:

De har veldig store elger i Østerdalen, og veldig blanke..!:

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200829001-w1200

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200829002-w1200

Passerte porten til Nord-Norge søndag morgen, og måtte jo ta de obligatoriske bildene:

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200830001-w1200

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200830002-w1200

Knallvær over Saltfjellet og kryssingen av Polarsirkelen:

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200830003-w1200

Og til slutt noen bilder fra fergestrekningen Bognes - Skarberget:

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200830004-w1200

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200830005-w1200

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200830006-w1200

Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 20200830007-w1200
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Langtur til Nordkapp i september?   Langtur til Nordkapp i september? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Langtur til Nordkapp i september?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2