CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Krise å glemme å skru av Alde??

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Nybegynner1406

Antall Innlegg : 5
Registration date : 02.10.2020

Krise å glemme å skru av Alde?? Empty
PosteTema: Krise å glemme å skru av Alde??   Krise å glemme å skru av Alde?? Icon_minitimeMan 19 Okt 2020 - 16:55

Hei alle erfarne campere! Jeg kjøpte meg en vogn for ei uke siden, og overnattet for første gang i helga. På hjemveien kom jeg på at jeg hadde glemt å skru av Alden (det står ikke på lys og gulvvarme, men jeg regner med at jeg sannsynligvis har varme på i vogna...). Er det krise for ei uke? Bør jeg ta turen til vogna og skru av? Håper noen kloke hoder kan hjelpe meg :-D
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny

Antall Innlegg : 8916
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: Krise å glemme å skru av Alde??   Krise å glemme å skru av Alde?? Icon_minitimeMan 19 Okt 2020 - 17:06

Går ut fra at du kun har el-kolben i bruk og drifter alden via 230v og ikke gass. Da skal det gå greit. Har selv hatt alden i gang over lengre tidspunkt men da har jeg vært i vogna.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Nybegynner1406

Antall Innlegg : 5
Registration date : 02.10.2020

PosteTema: Re: Krise å glemme å skru av Alde??   Krise å glemme å skru av Alde?? Icon_minitimeMan 19 Okt 2020 - 19:30

Ja - den går på strøm. Glemte å skrive det :-) Så da kan jeg puste lettet ut og komme til varm vogn til helga!
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Krise å glemme å skru av Alde??   Krise å glemme å skru av Alde?? Icon_minitime

Til Toppen Go down

Krise å glemme å skru av Alde??
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Alde smartcontrol
» Alde 3020 - Sirkulasjonspumpe
» Alde 30 00
» Alde og TEC 710 RDK -06
» Sirkulasjonspumpe Alde 12V