| Telemark telt | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 16:46 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 17:04 | |
| var veldig mange som hadde slike sommertelt der vi lå i Stavern. Var en som sa en gang husker jeg, at de kostet det halve av Isabella, men så varte dem bare halvparten så lenge og´. han hadde ett slikt telt. jeg synes ikke de teltene er noe fine, men det er jo smak og behag |
|
| |
ulla BARON!
Antall Innlegg : 2170 Localisation : Ski Registration date : 30.09.2007
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 17:22 | |
| Samme som mitt "MORTEN E"det har du heller aldrig hørt om tenker jeg navn"Chopin" fornemt skal det være..Om det holder vet jeg ikke fulgte nytt med vogna..nettop ferdig på fabrikken,får det til torsdag.. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 17:26 | |
| - ulla skrev:
- Samme som mitt "MORTEN E"det har du heller aldrig hørt om tenker jeg navn"Chopin" fornemt skal det være..Om det holder vet jeg ikke fulgte nytt med vogna..nettop ferdig på fabrikken,får det til torsdag..
du skal vel snart bytte vogn igjen, så det holder nok så lenge du hasr det tenker jeg jeg har jo aldri studert de teltene så nøye, men de er nok helt greie |
|
| |
ulla BARON!
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 17:30 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 17:34 | |
| - Morten E skrev:
jeg synes ikke de teltene er noe fine, men det er jo smak og behag Morten Jeg har kun sett det vinterteltet.....det imponerte ikke akkurat....... At de er så billige vet jeg ikke helt........koster vel omtrent det samme som Isabella sitt Zenith telt ( som vi hadde før)....... spørs om det blir å få tak i et sånt igjen med carbonstenger......... det Crown teltet som fulgte vogna veier jo 60kg...... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 17:36 | |
| Ulla. det teltet der ser fint ut to år?? det har jeg sagt mange ganger og´, hm nei, det har jeg ikke, har vel sagt tre år jeg |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 17:42 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 17:44 | |
| |
|
| |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8916 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 18:00 | |
| Så litt på telemarkstelt da vi skulle kjøpe universalteltet i høst. Valgte da heller ventura teltet som produseres av isabella. og er meget godt fornøyd etter en vinter med dette teltet. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 18:21 | |
| - May-Britt skrev:
- Hei
Er det noen som kjenner til denne fabrikken og/eller teltene deres?????
http://www.boprodukter.no/produkter/telt.html
Var en nabo som anbefalte de.......har aldri hørt om de jeg......... May-Britt jeg kjenner til de teltene.... de er rimelige, og kvallitetsmessg svært bra, men jeg har enda til gode å se ett som sitter pent.... de er vanskelige å stramme opp, og å få pene... har flere kompisser som har hatt og har Telemark Telt. selv har jeg to le-vegger fra de, og de er svært bra.... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 18:23 | |
| Johnny Vi kjøpte og et venturatelt i høst og er meget fornøyd....... Jeg hadde bare ikke hørt om de telemarkteltene før........ og så snakket han om at døra var på midten fremme......kan ikke se bilder av noe sånt på nettsiden, men det stemmer sikkert......... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 18:25 | |
| - Vegard skrev:
- May-Britt skrev:
- Hei
Er det noen som kjenner til denne fabrikken og/eller teltene deres?????
http://www.boprodukter.no/produkter/telt.html
Var en nabo som anbefalte de.......har aldri hørt om de jeg......... May-Britt
jeg kjenner til de teltene.... de er rimelige, og kvallitetsmessg svært bra, men jeg har enda til gode å se ett som sitter pent.... de er vanskelige å stramme opp, og å få pene... har flere kompisser som har hatt og har Telemark Telt. selv har jeg to le-vegger fra de, og de er svært bra.... Vegard Det var det med å sitte pent som ikke imponerte meg med det vinterteltet og....... men det var satt opp etter at snøen kom så jeg skrev det litt på den kontoen........ men skjønner at det er teltet nå når du sier dette...... |
|
| |
taleia CARAVANER
Antall Innlegg : 120 Age : 68 Localisation : Møre & Romsdal Registration date : 30.08.2007
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 18:50 | |
| Morten E: Staut kar! Kjekt å få navna deres på et ansikt for meg som er ny her. Føler at jeg kjenner dere litt bedre da. | |
|
| |
ulla BARON!
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 18:58 | |
| "Morten E", hmmmm ung mann i sin beste alder.. Bilde av mig kommer ikke for da får dere ikke sove:affraid: ,grøs å gru men artig å se ham som svare så mye på det vi spør om... Den som var så ung igjen:P | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Søn 23 Mar 2008 - 19:56 | |
| |
|
| |
TOHO
Antall Innlegg : 9 Registration date : 06.11.2007
| Tema: Re: Telemark telt Man 24 Mar 2008 - 15:56 | |
| Kjenner flere som angrer på kjøp av Telemarkstelt. Mye kortere levetid på disse. Og så er de ikke fine heller... Nei legg til noen lapper ekstra å få kvalitet: Isabella | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Thomas GENERAL!
Antall Innlegg : 3084 Age : 48 Localisation : Hønefoss Registration date : 20.05.2007
| Tema: Re: Telemark telt Man 24 Mar 2008 - 19:12 | |
| Kjenner til en på Fagernes som står fast hele året med Telemark-telt. Han er veldig fornøyd med sitt. Det står stramt og fint på en Lmc 720, men så er det til gjengjeld festet med plankebord rund baut ned i plattingen, i tillegg til snorer som er dratt ned overat. Men det ser fint ut | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Tir 25 Mar 2008 - 11:38 | |
| Har Telemark telt til reisevogna,og det ser ut til å være av grei kvalitet.Får det ikke så gæærnt stramt egentlig,og etter å ha impregnert det i sommer,gjør det jobben sin.
Men noe Isabella er det vel ikke.De har vel ikke utviklet seg noe særlig de senere årene,og nettsidene ser vel like ut år etter år.
Tror det er en vernet bedrift,hvor de tar seg av folk som faller litt utenom A4-formatet......,sånn som meg. |
|
| |
ulla BARON!
| Tema: Re: Telemark telt Tir 25 Mar 2008 - 17:47 | |
| Nå har vi hente vårt telt det heter "gerjak chopin"og det er vel ikke bra nok tenker jeg..!!!!!!!!!!!!!!! Men vi får se når det kommer opp for her snør det glat og utrivelig vejr.. Ellers ha en fin snø kveld:P | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Man 14 Apr 2008 - 5:58 | |
| stemmer det May-Britt |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Telemark telt Man 14 Apr 2008 - 10:53 | |