CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell

Go down 
AvInnlegg
Espensp




Antall Innlegg : 2
Registration date : 17.09.2021

Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell Empty
PosteTema: Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell   Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell Icon_minitimeLør 18 Sep 2021 - 12:54

Hei!

Jeg vet det er mange tråder på dette temaet fra tidligere. Men det er mange ulike meninger og forslag fra ulike typer vogner. Jeg starter derfor en ny tråd, i håp om at noen kan hjelpe.

Jeg skal montere batteri og lader i min ny innkjøpte Hobby KMFE 2012 mod.

Jeg har lest fra tidligere tråder at det beste er å koble seg inn på 12 V-boksen, som ligger foran mot draget. Ser også ut til at mange vogner har kabler som ligger klart til batteri. Så heldig ser ikke jeg ut til å være.

Legger ved et bilde av boksen i min vogn:

Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell 0f999510

Ser også at mange ledninger som går fra 12 V-boksen i front og til omformeren. Og at disse går inn i en kobling som er merket batt. Jeg klarer ikke å finne noen kobling som er merket batt. Men mulig den er der. Her er bilder av omformer og bokser i klesskapet.


Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell Facf6d10
Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell 9a52a410

Er det noen som har noen bilder og tips sine løsninger? Håper noen har lyst til å hjelpe Smile
Til Toppen Go down
 
Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Montere batteri og lader i Hobby KMFE 2012 modell
» Montere batteri og lader i er 2002 Hobby 560
» Montere Batteri og lader i Hobby 2011
» Plassering/kobling av batteri og lader Hobby 650 KFU.
» Montere batteri og lader i burstner ventana 480

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: