| Camper Snow | |
|
|
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 10 Nov 2008 - 14:58 | |
| |
|
| |
Jan Ole MODERATOR
Antall Innlegg : 13248 Age : 57 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Camper Snow Man 10 Nov 2008 - 15:32 | |
| Fra annonsen: Vognen er spesiallaget med vannbåren varme også i gulvene, Det er også Styrofoam-isolering i vegger.Dette er den optimale vintervognen. _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 10 Nov 2008 - 15:36 | |
| wow...en spesiallaget vogn.....den er nok kostbar |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 10 Nov 2008 - 15:39 | |
| den salongen er forøvrig helt lik den vi skal ha... håper jeg blir vant til de gardinene..... |
|
| |
Jan Ole MODERATOR
Antall Innlegg : 13248 Age : 57 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Camper Snow Man 10 Nov 2008 - 15:56 | |
| _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
Sist endret av J.O. den Man 10 Nov 2008 - 17:05, endret 1 gang | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 10 Nov 2008 - 16:15 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 10 Nov 2008 - 19:12 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:02 | |
| Legger ut hva vi har av ekstrautstyr i vogna, slik at dere vet hva dere skal bestille når dere også vil ha Snow Dethleffs Camper Snow 750 DBM 2009. Stoff Atlanta. -Alufelger -baklyktkonsoll med mellomhøy konsoll -glatt blekk blue versjon -strøminntak under vogna istedenfor i siden på vogna -utv. gassuttak -3 mesh madrass -søylebord (ikke levert ennå) -stekeovn -stort kjøleskap -70 liters vanntank -avbryter til vannpumpe -indirekte belysning -stereoanlegg -klimaanlegg Dometic B2200 Ettermontert på Gol: -utvendig belysning (harrylys!!!) -ekstra kontakter - lagt opp antennekabler ved skjenk og på soverom -flatskjerm, soverom. Videre skal det monteres tre dimmere; - over salong, over kjøkkenet og i gangen utenfor badet. har jeg glemt noe mon tro??? |
|
| |
Polar 680 CARAVAN BOSS
Antall Innlegg : 161 Registration date : 04.11.2008
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:05 | |
| - Morten E skrev:
- Legger ut hva vi har av ekstrautstyr i vogna, slik at dere vet hva dere skal bestille når dere også vil ha Snow
Dethleffs Camper Snow 750 DBM 2009. Stoff Atlanta. -Alufelger -baklyktkonsoll med mellomhøy konsoll -glatt blekk blue versjon -strøminntak under vogna istedenfor i siden på vogna -utv. gassuttak -3 mesh madrass -søylebord (ikke levert ennå) -stekeovn -stort kjøleskap -70 liters vanntank -avbryter til vannpumpe -indirekte belysning -stereoanlegg -klimaanlegg Dometic B2200 Ettermontert på Gol: -utvendig belysning (harrylys!!!) -ekstra kontakter - lagt opp antennekabler ved skjenk og på soverom -flatskjerm, soverom. Videre skal det monteres tre dimmere; - over salong, over kjøkkenet og i gangen utenfor badet. har jeg glemt noe mon tro??? Det meste på den lista er standard i nordiske............ | |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:06 | |
| hva skal du med alufelger på ei vogn som står stille da? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:06 | |
| ja, derfor gjelder det å ha tunga rett i munnen når en skal bestille tysk vogn slik at en får med seg alt....og det fordyrer selvsagt en del..... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:07 | |
| |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:09 | |
| | |
|
| |
Sten Rune Admin
Antall Innlegg : 15853 Age : 54 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
| |
| |
Sten Rune Admin
Antall Innlegg : 15853 Age : 54 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:10 | |
| - Jan skrev:
- hva skal du med alufelger på ei vogn som står stille da?
Vognene til Morten står jo ikke stille da...... blir jo stadig bytta .... _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95 | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:10 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:11 | |
| - Sten Rune skrev:
- Jan skrev:
- hva skal du med alufelger på ei vogn som står stille da?
Vognene til Morten står jo ikke stille da...... blir jo stadig bytta .... nemlig! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:11 | |
| og det er vel ikke mer nødvendig med alu på ei vogn som triller mye heller vel???? |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:13 | |
| - Morten E skrev:
- og det er vel ikke mer nødvendig med alu på ei vogn som triller mye heller vel????
Morten kremt...... BØØ ....... har du tittet utenfor denne tråden i dag . |
|
| |
Jan MODERATOR
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:15 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:18 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:19 | |
| |
|
| |
Jan MODERATOR
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:19 | |
| - Morten E skrev:
- Tom RS skrev:
- Morten E skrev:
- og det er vel ikke mer nødvendig med alu på ei vogn som triller mye heller vel????
Morten kremt...... BØØ ....... har du tittet utenfor denne tråden i dag . er så koselig å oppholde seg i Dethleffs tråden er vel koseligere i dethleffsen den som du har slått av alt lys og all varme i, og satt igjen helt alene langt oppi dalene stakkars vogna så ensom den må være nå | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:23 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:24 | |
| forresten, lyset i kjøleskapet er blått!!!!! |
|
| |
Camping Kai BARON!
Antall Innlegg : 2429 Registration date : 14.05.2007
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:25 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 22:31 | |
| |
|
| |
Jan Ole MODERATOR
| Tema: Re: Camper Snow Man 8 Des 2008 - 23:16 | |
| - Polar 680 skrev:
- Morten E skrev:
- Legger ut hva vi har av ekstrautstyr i vogna, slik at dere vet hva dere skal bestille når dere også vil ha Snow
Dethleffs Camper Snow 750 DBM 2009.
Stoff Atlanta.
-Alufelger -baklyktkonsoll med mellomhøy konsoll -glatt blekk blue versjon -strøminntak under vogna istedenfor i siden på vogna -utv. gassuttak -3 mesh madrass -søylebord (ikke levert ennå) -stekeovn -stort kjøleskap -70 liters vanntank -avbryter til vannpumpe -indirekte belysning -stereoanlegg -klimaanlegg Dometic B2200
Ettermontert på Gol:
-utvendig belysning (harrylys!!!) -ekstra kontakter - lagt opp antennekabler ved skjenk og på soverom -flatskjerm, soverom.
Videre skal det monteres tre dimmere; - over salong, over kjøkkenet og i gangen utenfor badet.
har jeg glemt noe mon tro??? Det meste på den lista er standard i nordiske............ Nå er det en stund siden jeg har hatt nordisk, hva er det for noen punkt på lista som er standard og ikke på en sånn? _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
| |
Polar 680 CARAVAN BOSS
Antall Innlegg : 161 Registration date : 04.11.2008
| Tema: Re: Camper Snow Tir 9 Des 2008 - 22:12 | |
| - J.O. skrev:
- Polar 680 skrev:
- Morten E skrev:
Dethleffs Camper Snow 750 DBM 2009.
Stoff Atlanta.
-Alufelger -baklyktkonsoll med mellomhøy konsoll -glatt blekk blue versjon -strøminntak under vogna istedenfor i siden på vogna -utv. gassuttak -3 mesh madrass -søylebord (ikke levert ennå) -stekeovn -stort kjøleskap -70 liters vanntank -avbryter til vannpumpe -indirekte belysning -stereoanlegg -klimaanlegg Dometic B2200
Ettermontert på Gol:
-utvendig belysning (harrylys!!!) -ekstra kontakter - lagt opp antennekabler ved skjenk og på soverom -flatskjerm, soverom.
Videre skal det monteres tre dimmere; - over salong, over kjøkkenet og i gangen utenfor badet.
har jeg glemt noe mon tro??? Det meste på den lista er standard i nordiske............ Nå er det en stund siden jeg har hatt nordisk, hva er det for noen punkt på lista som er standard og ikke på en sånn? Alu.felger Glatt blekk ivalgfri farge (Polar 5600og 6200) Utvendig gassuttak Stort kjøleskap Av bryter til vannpumpe Indirekte belysning Stereoanlegg Harrylys Antenne uttak ved sjenk i soverom (Også ute i strøm boks) Dimmere ++++ | |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1272 Age : 53 Localisation : Alta Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Camper Snow Tir 9 Des 2008 - 23:15 | |
| Polar 680, ser ikke problemet med om det er standard eller ikke, Er kansje mange som IKKE vil betale for feks indirekte belysning og alufelger, de kan da spare 7-8 tusen bare der. Hvis det kan velges bort på de Nordiske også, så er det jo bare ett forsøk på å selge mest mulig ekstra, å håpe at kunden ikke velger det bort. | |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1272 Age : 53 Localisation : Alta Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Camper Snow Tir 9 Des 2008 - 23:23 | |
| Morten E, er ikke dimmer på de led-lysene i gangen litt overkill? Har bestiltt dimmere til lysene over rundsitteren & over kjøkkenet. Klarer fanden meg ikke å bestemme meg for stereoanlegg & TV | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Ons 10 Des 2008 - 5:51 | |
| |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
| Tema: Re: Camper Snow Ons 10 Des 2008 - 12:23 | |
| - Morten E skrev:
- Remi skrev:
- Morten E, er ikke dimmer på de led-lysene i gangen litt overkill?
Har bestiltt dimmere til lysene over rundsitteren & over kjøkkenet.
Klarer fanden meg ikke å bestemme meg for stereoanlegg & TV har du led lys i gangen?? når jeg setter på de lysene, lyser jeg opp halve campingen... stikk på Elkjøp, Lefdal, expert eller hva som er best for deg, og bare kjøp ett eller annet..velg det dyreste anlegget og den dyreste tv'n, så blir du fornøyd Tipper du har LED lys i gangen du også, er litt mindre i størrelse enn de innfelte spottene ellers Litt hvitere lys også. Stereo: Tenkte først på noe dobbel-DIN m stor skjerm, blir trangt (i underhylla) trur jeg går for en standard, men ønsker noe som ikke ser heeelt bil-spiller ut. Kansje noe slikt? Har ikke sjekka spec's MÅ ha Ipod styring TV: Største problemet her er å finne noe BRA som går AKKURAT inn, vil ha størst mulig er nok maks plass til 20-21" | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Camper Snow Søn 4 Jan 2009 - 19:46 | |
| Har funnet en svakhet på Dethleffs!! og det er så alvorlig som låsemekanismen på høyskapene... de klikker litt innimellom slik at døra ikke låses i bunn. det er ei klo i topp og bunn, og hos oss hender det at kloa i bunn ikke vil gjøre jobben sin, men da må jeg bare hjelpe den på rett kjør dette har vi opplevd i tidligere Dethleffs'er og´ |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
| Tema: Re: Camper Snow Søn 4 Jan 2009 - 20:22 | |
| Morten E, ikke bare en justeringssak da? | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Camper Snow | |
| |
|
| |
| Camper Snow | |
|