| Erfaringer med Bjølseth | |
|
+14Harald kbanto Black Betty Johnny Rashid Sten Rune Remi Vennesla Jan Tommy B Fjellcamping Jan Ole Camping Kai Lars Egil 18 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Rashid HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1393 Localisation : Levanger Registration date : 12.10.2008
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tor 13 Nov 2008 - 23:41 | |
| | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 6:35 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast. Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna. Dethleffs. Ja,for det var liksom vanskelig å se hvem du mente her inne.Og jeg lar meg ikke styre av en surpomp,som slenger dritt i trynet på folk.Og jeg skryter akkurat så mye jeg vil av vogna,og det har du helvetes lite med å gjøre din moroklump. |
|
 | |
Sten Rune Admin

Antall Innlegg : 15853 Age : 53 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 6:43 | |
| - ARVE skrev:
- Dethleffs skrev:
- Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast. Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna. Dethleffs.
Ja,for det var liksom vanskelig å se hvem du mente her inne.Og jeg lar meg ikke styre av en surpomp,som slenger dritt i trynet på folk.Og jeg skryter akkurat så mye jeg vil av vogna,og det har du helvetes lite med å gjøre din moroklump. wow.... _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95  | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 6:48 | |
| Stenis. Yeah !!! Flere av hans innlegg oser av forakt,og humoren er godt gjemt,og da er det mer enn nok for min del. Vil folk ha krig,så får de de.Der jeg kommer fra,vender vi ikke det andre kinnet til. Og når han fremstiller meg som usaklig når folk spør om ditt og datt,så tror jeg han må lese litt nøyere.Tror jeg har gitt et par bidrag til endel her på både det ene og det andre gjennom noen tusen innlegg,selv om det selvsagt er mye surr innimellom og. Og hva har denne artige karen bidratt med i så fall.Hjulpet mange mon tro ??? Don't think so. |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

| Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 8:51 | |
| Arve da: Det virker som du har glemt å ta hoggormbittallergitablettene i dag? Du har vel ikke fått sånne erotiske tvangstanker om bobilsprenging du også?  | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 9:24 | |
| Rashid. Huet mitt er alltid fullt av erotiske tanker,men bobil er sjelden inkludert i tankerekka !!!!  |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

| Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 9:43 | |
| - ARVE skrev:
- Rashid.
Huet mitt er alltid fullt av erotiske tanker,men bobil er sjelden inkludert i tankerekka !!!!  Godt Arve, godt. Når folk får erotiske følelser får noe annet enn damer / herrer over kriminell lavalder (uansett legning og kjønn) er det meget sterk grunn til bekymring. Men heldigvis er det hjelp å få for de skjønner at de trenger det.  | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | |
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 11:15 | |
| Tom RS. Spesielt da !!!  |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 13:56 | |
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 14:05 | |
| |
|
 | |
Black Betty GENERAL!

Antall Innlegg : 3178 Age : 60 Localisation : Nøtterøy Registration date : 04.12.2007
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 20:37 | |
| | |
|
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 50 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 14 Nov 2008 - 21:07 | |
| - Sten Rune skrev:
- ARVE skrev:
- Dethleffs skrev:
- Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast. Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna. Dethleffs.
Ja,for det var liksom vanskelig å se hvem du mente her inne.Og jeg lar meg ikke styre av en surpomp,som slenger dritt i trynet på folk.Og jeg skryter akkurat så mye jeg vil av vogna,og det har du helvetes lite med å gjøre din moroklump. wow.... mannen trenger en dram, en sterk en Arve altså | |
|
 | |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8905 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Søn 16 Nov 2008 - 11:58 | |
| Spørsmål.
Når kom bjølseth med selvbærende karosseri? Sikkert skrevet før her men enklere å spørre på nytt. | |
|
 | |
kbanto CARAVAN BOSS

Antall Innlegg : 207 Age : 41 Registration date : 24.05.2008
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Søn 16 Nov 2008 - 12:49 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast. Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna. Dethleffs Er du her inne bare for å provosere???? | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Søn 16 Nov 2008 - 13:07 | |
|  .
Sist endret av Dethleffs den Fre 21 Nov 2008 - 8:52, endret 1 gang |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Søn 16 Nov 2008 - 13:17 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Nei er ikke det,tror du må ta en runde å lese div innlegg,her skrives/menes mye og mangt.
Men har ikke til hensikt å provosere noen nei,håper du ikke blir provosert. Vel.... husker deg jo fra NCC-tiden, og jeg aner vel egentlig mye av den samme framferden nå...... kansje litt roligere..... |
|
 | |
Rashid HOFFSJEF!

| Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Søn 16 Nov 2008 - 13:18 | |
| | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Søn 16 Nov 2008 - 13:19 | |
| - Johnny skrev:
- Spørsmål.
Når kom bjølseth med selvbærende karosseri? Sikkert skrevet før her men enklere å spørre på nytt. Johnny der er jeg usikker, men det er i hvertfall selvbærende fra de kom med intigert gasskasse..... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Søn 16 Nov 2008 - 14:05 | |
|
Sist endret av Dethleffs den Fre 21 Nov 2008 - 8:53, endret 1 gang |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Søn 16 Nov 2008 - 14:50 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei igjen Vegard
Ja jeg husker deg da du var en ivrig skriver på NCC sitt forum,men hvorfor du skifta beite,det var vel ikke noe stygge saker fra meg der heller,men ting kan være vanskeligt å fordøye. Vi var vel flere som kutta NCC-forumet mer eller mindre på likt, jeg har mine grunner, andre har sine.... jeg har ikke vært inne der på snart to år, og har ikke brukernavn der..... men jeg vet en annen har skrevet en del under "Vegard", der inne..... jeg forlot det forumet pga forvaltningen av det, samtidig som dette ble åpnet, og var mye trivligere, syntes jeg..... NCC forumet er jo nærmest daut nå... |
|
 | |
kbanto CARAVAN BOSS

Antall Innlegg : 207 Age : 41 Registration date : 24.05.2008
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 18:42 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Nei er ikke det,tror du må ta en runde å lese div innlegg,her skrives/menes mye og mangt.
Men har ikke til hensikt å provosere noen nei,håper du ikke blir provosert. Tenker på Bjølle- eierne...  | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:00 | |
|
Sist endret av Dethleffs den Fre 21 Nov 2008 - 8:53, endret 1 gang |
|
 | |
Harald MODERATOR

Antall Innlegg : 4221 Registration date : 21.03.2008
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:05 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Kan ikke si jeg tenker så mye på dem, men at det skrives og menes/synses i søkk og kav ja det gjør det. SO WHAT!! | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:06 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Kan ikke si jeg tenker så mye på dem, men at det skrives og menes/synses i søkk og kav ja det gjør det. Hva har dette i denne tråden å gjøre, og hva er formålet med det du skriver???????????? |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:13 | |
|
Sist endret av Dethleffs den Fre 21 Nov 2008 - 8:54, endret 1 gang |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:16 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei
Det var svar t kbanto,dere må da ikke ta helt av her om ordet Bjølseth nevnes.
Det er helt i orden at her skrives,menes,synses ja helt topp.
Så Vegard om du trodde det var for å trekke deg så var det ikke det,men du flyr jo i taket for ingenting jo. Vel, nå har nå du en skjeldent spesiellt stor evne i å provosere, eller skrive nedsettende om de som ikke velger akkurat de samme løsningene som deg da..... ikke så rart en er skeptisk..... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:19 | |
|
|
 | |
Harald MODERATOR

Antall Innlegg : 4221 Registration date : 21.03.2008
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:20 | |
| Tetti.....enkelte ting gidder man ikke bruke tid på...... | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:22 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei Vegard
Da vil jeg be deg om å lese dine innlegg omigjen ikke helt bra alt fra ditt tastatur heller,men det er vel greit det bare ikke andre har noe å mene. må bare si at når det gjelder svar på innlegg fra deg, så må du faktisk regne med å få svar med samme mynt, men uansett, så har ikke dette noe i denne tråden å gjøre! |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:25 | |
|
|
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 50 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Tir 18 Nov 2008 - 20:27 | |
| da stopper denne diskusjonen her tvert er ikke interresert i noen ny diskusjon | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 21 Nov 2008 - 23:05 | |
| Hei Jan
Jeg har lest en god del av det som er skrevet her inne og ser jo at det er en gruppe her som styrer alt. Jeg får bare ønske Bjølseth gjengen lykke til,for bobiler og dets eiere har ikke noe her å gjøre. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 21 Nov 2008 - 23:07 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei Jan
Jeg har lest en god del av det som er skrevet her inne og ser jo at det er en gruppe her som styrer alt. Jeg får bare ønske Bjølseth gjengen lykke til,for bobiler og dets eiere har ikke noe her å gjøre. de har det, om de bare kan oppføre seg..... noe som gjelder for oss alle, inklusuve deg!!! |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth Fre 21 Nov 2008 - 23:10 | |
| - Dethleffs skrev:
- Hei Jan
Jeg har lest en god del av det som er skrevet her inne og ser jo at det er en gruppe her som styrer alt. Jeg får bare ønske Bjølseth gjengen lykke til,for bobiler og dets eiere har ikke noe her å gjøre. Er du hårsår eller, det nytter ikke her inne!!!!!!!!!!!!!!  |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Erfaringer med Bjølseth  | |
| |
|
 | |
| Erfaringer med Bjølseth | |
|