CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Denver DVD spiller NOK 199.-

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Denver DVD spiller NOK 199.- Empty
PosteTema: Denver DVD spiller NOK 199.-   Denver DVD spiller NOK 199.- Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 9:59

Tro det eller ei; Elkjøp selger en Denver DVD spiller til Kr. 199.- ! Very Happy

Og vi snakker NOK !

Jeg skulle ha en spiller ved senga for å kunne nyte Monsens bravader mens fruen ser på "Lost" i salongen. Fruen vil riktignok ikke vedkjenne seg noe som heter "Denver", men i all stillhet smuglet jeg den inn under dyna.

Den funker helt ok ! sunny

Følger med fjernkontroll uten batteri. For da være måte på. I tillegg kjøpte jeg en Scart kabel. Kabelen var priset til 99.-

Ironisk nok kjøpte jeg en universal type fjernkontroll til TV'n hos min gamle mor. Den kostet 249.- ?

Hva har skjedd med brunvareindustrien ? scratch

Utrolig !
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Denver DVD spiller NOK 199.- Empty
PosteTema: Re: Denver DVD spiller NOK 199.-   Denver DVD spiller NOK 199.- Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 10:06

Rufus skrev:
Tro det eller ei; Elkjøp selger en Denver DVD spiller til Kr. 199.- ! Very Happy

Og vi snakker NOK !

Jeg skulle ha en spiller ved senga for å kunne nyte Monsens bravader mens fruen ser på "Lost" i salongen. Fruen vil riktignok ikke vedkjenne seg noe som heter "Denver", men i all stillhet smuglet jeg den inn under dyna.

Den funker helt ok ! sunny

Følger med fjernkontroll uten batteri. For da være måte på. I tillegg kjøpte jeg en Scart kabel. Kabelen var priset til 99.-

Ironisk nok kjøpte jeg en universal type fjernkontroll til TV'n hos min gamle mor. Den kostet 249.- ?

Hva har skjedd med brunvareindustrien ? scratch

Utrolig !

Rufus

ikke glem nå at frue din og lusker rundt her inne......Denver DVD spiller NOK 199.- 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Denver DVD spiller NOK 199.- Empty
PosteTema: Re: Denver DVD spiller NOK 199.-   Denver DVD spiller NOK 199.- Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 10:25

Jeg har jo også hatt DENVER dvd spiller, funka helt perfekt den. Har måttet bytte den ut med en kombi dvd-vhs spiller. Men Denveren gjorde jobben sin den.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Denver DVD spiller NOK 199.- Empty
PosteTema: Re: Denver DVD spiller NOK 199.-   Denver DVD spiller NOK 199.- Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 18:20

[quote="Vegard"]
Rufus skrev:
Tro det eller ei; Elkjøp selger en Denver DVD spiller til Kr. 199.- ! Very Happy

Rufus

ikke glem nå at frue din og lusker rundt her inne......Denver DVD spiller NOK 199.- 928394

Joda, jeg har sett at hu lusker her.... bør vel finne en ny plass for den Denver'n... under dyna er antagelig ikke nok. scratch
Til Toppen Go down
Svein Tore
CARAVANER
CARAVANER
Svein Tore


Male
Antall Innlegg : 126
Age : 41
Localisation : Brattvåg
Registration date : 19.06.2007

Denver DVD spiller NOK 199.- Empty
PosteTema: Re: Denver DVD spiller NOK 199.-   Denver DVD spiller NOK 199.- Icon_minitimeLør 5 Apr 2008 - 19:24

Hei..

Jeg og var på Elkjip i dag og kjøpte denne.. så tok jeg turen over til obs å kjøpte en 15" flatskjerm til 1490,-

Dette fungerte helt fint, må modifisere tv festet litt for tven er for høy for der den skal plasserast.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Denver DVD spiller NOK 199.- Empty
PosteTema: Re: Denver DVD spiller NOK 199.-   Denver DVD spiller NOK 199.- Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Denver DVD spiller NOK 199.-
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Batteridrift av dvd spiller i bil

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: