CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Posemarkise på Mestercamp

Go down 
2 posters
AvInnlegg
orjval




Antall Innlegg : 1
Registration date : 12.03.2022

Posemarkise på Mestercamp Empty
PosteTema: Posemarkise på Mestercamp   Posemarkise på Mestercamp Icon_minitimeOns 15 Mar 2023 - 10:42

Hei,

Jeg har planer om å få hengt opp posemarkisen min, en Fiamma markise, på Mestercampen min når jeg ikke har vognen på tur. Både for å få lagret den, men også fordi det vil være veldig praktisk med markisen foran teltet.
Jeg har kjøpt skinne som kan skrues inn, men jeg er veldig usikker på å sette skruer i Mestercampen. Er det noen som har erfaring med dette?

Jeg vurderer å skru inn en lekte og feste skinnen på denne. Men vil veggene tåle dette? Markisen skal henge over 4 vinduer, så det vil jo være i et område på veggen som kanskje ikke er så sterkt? Se bilde.

Noen som har anbefalinger på skruer, ekspansjonsbolter, plugger eller annet?

Posemarkise på Mestercamp 906_1410
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Posemarkise på Mestercamp Empty
PosteTema: Re: Posemarkise på Mestercamp   Posemarkise på Mestercamp Icon_minitimeFre 17 Mar 2023 - 17:04

Du har en limtredrager mellom vinduene, den har nok en støttende søyle loddrett. Videre må det jo være en stender i hjørnene. Du kan eventuelt kjøpe en stenderfinner, så ser du hvor det er skrufeste. Hvis du da skrur en 2x2 - lekt på veggen har du feste til skinna. Markisen er jo heller ikke så tung. Men det må jo også være enkelt å sjekke stenderplassering hos produsenten?
Til Toppen Go down
 
Posemarkise på Mestercamp
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Front til posemarkise fra Wecamp
» Posemarkise på Kabe 2007
» Erfaringer med Mestercamp og Precamp?
» Isocamp,Mestercamp,weecamp,?
» Vi skal flytte et fast fortelt - Mestercamp i Larvik. Tips?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: