CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 El. Dethleffs

Go down 
2 posters
AvInnlegg
sondrekise@gmail.com




Antall Innlegg : 1
Registration date : 22.05.2023

El. Dethleffs Empty
PosteTema: El. Dethleffs   El. Dethleffs Icon_minitimeMan 22 Mai 2023 - 3:53

Hei.. noen som vet hvor jeg kan få tak i disse koblingene? Altså jeg skal legge til komponenter i solkelbrakketen.. både den hvite og på den sorteEl. Dethleffs 59d51310
El. Dethleffs A50e7710
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

El. Dethleffs Empty
PosteTema: Re: El. Dethleffs   El. Dethleffs Icon_minitimeLør 27 Mai 2023 - 7:48

Det sorte er  Wago Vinsta midi, må kjøpes hos en el-grossist. Den lyse (12V) har jeg prøvd.å.finne selger av, men ikke klart det. Umulig  å finne ut hvor det var å skaffe.
Men jeg bestillte mye fra Wago, Winsta-systemet er omfattende. Var så heldig å ha en salgsavdeling i samme hus som en grossist her i byen. Fant de fleste elnummer på Wagos hjemmeside, selger fant resten. Finnes i mange lengder, og med hann eller hunnpugg i en ende, og løse hann- og hunnpugger. Jeg bestillte også distribusjonsblokker (1 inngang og 5 utganger), samt at det finnes en sokkel til disse for å feste de til et underlag.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

El. Dethleffs Empty
PosteTema: Re: El. Dethleffs   El. Dethleffs Icon_minitimeLør 27 Mai 2023 - 9:24

El. Dethleffs Img_2067
El. Dethleffs Img_2068
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

El. Dethleffs Empty
PosteTema: Re: El. Dethleffs   El. Dethleffs Icon_minitimeLør 27 Mai 2023 - 9:30

Her er noen bilder fra min installasjon av Dometic Inverter, som har en variant for Wago Vinsta-tilkoblinger. Har flyttet utganger slik at ddt neste av 230-kontakter kan brukes fra batterier og In erter, inkludert ei kokeplate på stekovn som har en effekt på ca 1000 watt. Har 230V strøm i alle kontakter, som på bad, kjøkken og garasje og til AC. Det siste kan ikke kjøres lenge på batteristrøm, men det rekker til et par timer i nøden. Om sola er der da....

El. Dethleffs Img_2067
El. Dethleffs Img_2068
Til Toppen Go down
Sponsored content





El. Dethleffs Empty
PosteTema: Re: El. Dethleffs   El. Dethleffs Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
El. Dethleffs
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dethleffs -11
» A-mål Dethleffs 720
» Dethleffs 570 DB
» Dethleffs 510 TK
» Dethleffs 740 TK

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: